Zannaa

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Zanna - 30 oktober 2008 18:19

Just det... Jag glömde..

En del av min presentation;)


Mina bebisar;)


Jag är helt galen i mina fem undelater...Simba, Nala, Zazzo, Blanko och the one and only Fille...

Kort beskrivning av dem:

Simba:Säger inte så mycket håller sig mest tätt intill bästisen Fille.

Nala: Min vackra Nala..Börjar alltid med att försöka väcka hela huset klockan fem på morgonen

Zazzo: Den coolaste av de fem.Lugnet själv.

Blanko: Töntigare fågel får man nog leta efter. Är rädd för allt.

Fille: Han är min prins;) Min första pippi. Han är så bortskämd att man blir mörkrädd. Han säger till när han är hungrig, vill gå ut, när det är för tyst..han gillar Lasse Stefanz bäst;)

Av Zanna - 30 oktober 2008 18:05

Hallå där... Kan man skriva hej kära dagbok;)

Jag har skaffat mig en egen blogg..hmm känner mig som en nervös tonåring..Vad skriver man egentligen i en blogg som gör det intressant för andra att läsa...Jag kunde ju inte ens skriva en egen presentation.

Hmmm det kanske ska bli det första jag ska skriva om. Varför är det egentligen så svårt att skriva en presentation om sig själv. Jag personligen tycker att det är svårt att beskriva mig själv. Det låter ju faktiskt mycket bättre när andra gör det. Och dessutom så är det så mycket enklare.. Det var snabbt avklarat;)


Idag har jag fått lära mig en sak..Alla människor är inte alltid som man tror att de är..Det kanske inte är en ny lärdom mer ett konstaterande..hmm stavas det så?!;) Äh det spelar ingen roll, förhoppningsvis så förstår någon vad jag menar.


En männsika som oftast är hård och kall..Visar sig vara en underbar människa.

Varför blir en människa som är hård på utsidan, alltid automatiskt elak och kall i andras ögon.


Dat kan ju faktiskt vara så att man har valt ett liv där man har valt att inte släppa in alla människor utan hellre vill välja vem man släpper in.. Och när man väl kommer dessa hårda människor in på livet så visar det sig vara en helt underbar människa.


Hmm slutsats av detta..ja jag ska nog fortsätta på den linjen som jag har varit inne på hela livet..Det finns ALLTID något gott i alla människor.. Man får bara leta lite extra.


När vi ändå är inne på att prata om människor runt omkring.. Så har jag nog en fråga..Hur kan det vara möjligt att en människa som man knappt känner kan kännas så äkta och speciell... Finns det sådana människor??


Hmm ja det var nog allt för nu...


See ya..;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards