Zannaa

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Zanna - 7 november 2008 09:58

Hallå där i lingon skogen;) Ha ha ha jag bloggade när jag var lite onykter, när jag slog upp ögonen för en liten stund sen så tänkte jag Nej! vad skrev jag, eller snarare hur skrev jag. men jag måste faktiskt säga det själv. Så farligt var det faktiskt inte..


Ja men nu är jag i alla fall nykter och tillbaka i mitt normala tänk;)

Nu är dagen här..Dagen jag ska gå på bröllop, ja jag får nog säga att jag är inte riktigt nöjd men det jag ska ha på mig men men det får gå..Klockan två idag ska jag gå till frisören och fixa håret i alla fall. Så lite fin kommer man väll att bli förhoppningsvis. Sen är det jobb som står på tapeten resten av helgen och nästa vecka..Känns sådär men då vet man ju vad man ska göra i alla fall..


I går så ställdes jag nog inför min största utmaning faktiskt..Interjuvn.. Ja vad ska man säga det var grillning på hög nivå. Jag försökte att tänka till inför varje fråga men det var svårt och det var svåra frågor. Men jag stod upp för mig själv och vem jag var. Så det får gå som det går helt enkelt;)


Mmm vi måste ha en dagens fråga eller dagens kloka ord från Zanna;) Dagens fråga kommer nog att bli, Vad är egentligen kärlek vid första ögonkastet??


Med de orden så säger jag..På återseende


MVH


Zanna "cashewnöten" Andersson

Av Zanna - 7 november 2008 02:30

Vilken sorts nöt är du egentligen cashewnöt, jordnöt eller chillinöt??


Kan man se sig själv som en nöt...hmm jag tror att man kan det;)

Okej kanske ska förklara sanningen bakom detta resenomenag...Först vill jag nog säga att klockan är halv tre på natten.Jag har druckit lite och är nog lite onykter....;) Eller mycket;)


Har haft en trevlig kväll tillsammans med en vän..Hmm en vän som betyder mycket för mig...


Hmmm jag skulle nog vilja säga att jag är nog en cashewnöt...Lagom böjbar..och väldigt snäll:) Och bakom én sådan nöt finns också många baksidor. Och med baksidor så menar jag kanske de upplevelser som man har upplevt genom livet.


Men på tal om nötter så ser jag fram emot att se vilka nötter ni symboliserar er med.. Jag skulle nog säga att en jordnöt är en stolt nöt med väldigt lite smak, medans en chillinöt är en vildnöt med väldigt mycket smak..


Eller så kan man alltid vara en ostbåge;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards