Zannaa

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Zanna - 26 januari 2009 11:34

Har en rätt lugn dag på jobbet idag så jag tänkte passa på att blogga lite emellan arbetsuppgifterna..

Mm nu är måndagen här igen. Jag kommer inte ha några som helst problem med att fylla denna veckas timmar känns det som..Men jag är nog inne i en liten depp period nu känns det som..ingentings känns roligt, har verkligen ingen lust att göra någonting..Men jag tror att det bara handlar om att man måste ta sig över det höga berget så ska nog allting bli som vanligt igen...


Har funderat på en sak..Hur vet man om en person lyssnar och tar in det man säger, verkligen försöker att förstå. Och inte bara låter det gå in genom det ena örat och ut genom det andra..Jag kan uppleva det väldigt svårt ibland att säga precis vad jag känner. Samlar nog gärna mina känslor i en liten burk och sluter burken med ett lock. Men sen ibland så tar jag tag i det jag känner och försöker att tala om det. Men för att det ska vara någon mening med det så krävs det ju kanske att den man pratar med lyssnar.


Jag vill verkligen bara att allt ska bli bra.....


Mmm nu till kanske lite roligare saker...Som sagt på fredag är det dags..På med cowboy hatten och sen ska det serveras drinkar så att det bara sjunger om det..Och jag lovar att en bild kommer att medfölja inlägget..


Med det mina vänner säger jag


MMm författarinna minsann;) Kanske det kan bli min nya karriär vad vet jag;) Det kanske skulle vara något;)

See ya


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards