Zannaa

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Zanna - 27 januari 2009 20:01

Till mitt hjärta Stoffe;) tack för att du alltid delar med dig av dina tankar;) Och för att du alltid får mig att får mig att få ett leende på läpparna med dina smyg komplimanger..Saknar dig vännen;)


Till min Ostbåge;) Min alldeles speciella ostbåge;) Me love you..och glöm inte...Att jag alltid finns här för dig och att vi ska gå många promenader i framtiden;)


Till min Roffa;)...Ditt skratt får mig att känna mig levande;)


Min lilla party cropier pingla...Tack för att du är den du är..


Min egna präst;) Du har alltid att finnas i mitt hjärta och du är min vän för livet..


Min Magdis. Mi corazon..Mi vida..Saknar dig...Love you


Min egna sminkös;) Saknar dig och är så stolt över dig....


Till min egna Dali... Dali du ger mig visioner i livet;) Glöm aldrig att cidern möglar..


Min nallebjörn;) Kram...


Min egna vakt..Du är bäst gumman;)


Och sen en liten hälsning till min trogna läsare..tack för alla dina klockrena kommetarer och vettiga tankar;) Önskar jag kunde läsa din blogg..


Min egna pp...;) Var det rätt... Tack för att du för finns..


Hmm hoppas att jag inte glömt någon nu.. Men jag ville egentligen bara säga Tack för att ni finns i mitt liv;) Inga ord räcker till för att beskriva´...


The one and only


Zorro

Av Zanna - 27 januari 2009 05:12

Mmm som sagt Godmorgon!!


Läste två jätte fina kommentarer precis, och då bara kände jag att jag var tvungen att skriva lite. Mmm tack för de fina orden..

Jag tror faktiskt att man som människa alltid är inne i någon slags förändrings process..Det gäller nog bara att hitta rätt sätt att tackla det och det är nog inte världens lättaste...

Mm sitter här nu med mitt alldeles för starka kaffe och försöker vakna.;) Hur kommer det sig att man alltid gör för starkt kaffe såhär på morgonen det är ju faktiskt inte så att man vaknar snabbar för det..Mmm minsann man får bara ont i magen..Men va fan kaffe måste man ha;)

Mmm känner att jag har lite för mycket att göra idag men men det ska nog gå bra..Ibland önskar jag att jag kunna dela mig i två...Jag ska börja min dag med att åka lite medåkning med en av tjejerna på jobbet. Upp till Stockholm och sen hem igen..Är ensam på kontoret idag så det blir väll livat värre. Mmm usch kan jag känna mig så ensam vad gäller detta nya jobb ibland.. Det ska ju förhoppningsvis bli bättre men men man vet ju aldrig...


Jag har sagt det förut men jag säger det igen jag längtar verkligen tills på fredag det ska bli såå otroligt roligt;) Mm cowboy hatt och Lasse Stefanz minsann..Får väll sluta prata om det annars tröttnar ni väll på mig;)


Vi måste nog ställa oss en morgonens fråga så att vi har något att fundera på under dagen..

Är alla människor rädda för att bli sårade??

Jag vet mitt svar i alla fall..jag är alltid rädd för att bli sårad.. vet inte riktigt varför kanske för att jag har åkt på några nitar under min ungdom;) Så jag tror nog att jag skyddar mig lite väl mycket..


Med de orden mina vänner så säger jag


See ya


Zanna "kaffebönan" Andersson;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards