Zannaa

Alla inlägg under januari 2009

Av Zanna - 5 januari 2009 20:12

Kom just att tänka på filmen Blood In Blood Out..Har ni sett den kult filmen??


 Eller jag tar tillbaka det vem har inte sett den??

Första gången jag såg den blev jag helt tagen..Tänk att tre killar som egentligen inte har ett blodsband tillvarandra kan stå varandra så nära och offra så mycket för sin vänskap. De skulle gå i döden för varandra..

Sen händer en massa saker i mellan som förändrar killarnas liv totalt och vad som händer sen.. Livet blir helt annorlunda för de alla tre.På något sätt går deras vägar helt och olika håll. Men ändå på något sett så fortsätter de att finnas där för varandra. Eller ja vad ska jag säga det är min tolkning av det hela.


Jag tror att alla har vi några vatoos locos i våra liv;) Några speciella människor som vi skulle göra vad som helst för vad som än hände.Kanske ska man dra slutsaten av det att man aldrig ska glömma sina vänner eller sina nära och kära.


Jag har två killar nära mig som är mina vatoos locos forever;) Jag får väll säga det lite med glimten i ögat..Jag har..min lillebror som betyder världen för mig och sen har jag haft turen att få en alldeles speciell extra bror.Som betyder massor för mig.. Tack Abdullah för att du ger mitt liv en stjärna på himmelen och Tack Min andra bror..Saha;) För att du alltid ger mig ett leende på läpparna..Ni är mina vatoos locos forever.;)


MMm vad jag blev lite sentimental nu...;)


Jag har en annan fråga till er mina vänner..Det får bli dagens fråga... Hur älskar man en människa på rätt sätt??

Jag ska fundera på mitt eget svar och återkomma med mitt svar men jag väntar med spänning på era inlägg..


Sen vill jag tacka alla som läser min blogg;) Det gör det värt för mig att skriva om mina konstiga tankar;)


Med det så säger ja


See ya...


The one and only Z


Av Zanna - 3 januari 2009 18:44

Jag känner på mig att 2009 kommer att bli ett bra år, med massa nya möjligheter;) Fick här i dagarna besked om att jag kom in på data kursen som jag har sökt..Så hädanefter kan ni börja kalla mig för Zanna the datahacker Andersson.. Det ska bli jätte kul det var så länge sedan jag gick i skolan så det kommer att kännas väldigt ovant tror jag...


Bilden som ni ser ovan är min nyårs utstyrsel;) Det är nog också den dyraste klänningen jag någonsin köpt men ska tilläggas det är också den vackraste;)


Mmm vad kommer januari att erbjuda en så länge en tjejfest, en ute kväll med en av mina pinglor och en 30 års fest det känns som om jag kommer att ha rätt mycket att göra;) Sen kommer det bästa av de bästa till borgen också...LASE STEFANZ;) Då blir det bartendrarnas afton med cowboy hatt och allt..Längtar..


Dagens fråga kommer att bli hur kommer det sig att om en tjej håller på med två killar då är hon en H... och om en kille håller på med två tjejer samtidigt då är det inget? Varför är det så??

Eller är det bara ett ungdomstänk som ligger kvar?


Med det säger jag en god lördags kväll till er mina vänner..

KLIIIIIIIIRRRRR!!!;)


The one and only datahacker..

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards