Zannaa

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Zanna - 4 februari 2009 18:22

Jag får väll börja med att be om ursäkt..FÖRLÅT!! För att jag inte skrev direkt efter att min Lasse Stefanz kväll var avslutad... Jag var nämligen sängliggande både torsdagen och fredagen...Men när klockan började närma sig sex på fredags kvällen så gick jag upp tog en duch och fixade mig..När Jag väl hade gjort det hade jag inga krafter kvar..men men skam den som ger sig..På med hatten och iväg bara... Kommer upp till borgen lagom omtumlad och började faktiskt fundera på hur jag skulle klara kvällen..Men vad ska man säga jag ställde mig i baren och började rodda;) Sen hörde jag....Jag ångrar ingenting, jag har valt mitt sätt att leva, Lasse Stefanz körde soundcheck... Av någon konstig anledning så kom alla mina krafter tillbaka och jag serverade drinkar som aldrig förr..

Hur kommer det sig egentligen att något som betyder mycket för en människa kan ha sådan påverkan på hur man mår??


Jag ångrar ingenting jag har valt mitt sätt att leva är en av Lasse Stefanz låtar..jag måste säga att det är en av de bästa låtarna som jag någonsin har hört....Jag önskar att jag kunde lägga upp den här så att ni kunde höra den..För mig handlar låten om att alla val man gör i livet är inte rätt men man gör i alla fall ett val och man står för det...

Håller ni med mig??


Jag har funderat rätt mycket de senaste dagarna...På allt mellan himmel och jord egentligen..Men något som gnager i bak huvudet..Hur vet man när någon talar sanning??

Vissa människor säger en sak men allt i deras beetende säger en annan sak..Varför är det så?? Kanske kommer vi alltid tillbaka till det att jag har svårt att lita på folk..men ibland känner jag det i magen..Att en människa säger en sak men menar en annan..Kanske är det så att man bara säger så bara för att få något annat..Vad vet jag..


Mmm nu till något roligare..Jag fyller år den 31 maj;) Och den 30 maj spelar ett cover band vid namn No Tjafs på Birka...Hmm No Tjafs minsann..har ni inte hört dem spela så är det ett måste att se dem... Deras energi är något man bara kommer att uppleva en gång;) Sen har jag ju min egen historia vad gäller dem också.. Jag och min familj spenderade alltid sommrarna på Öland när jag var mindre..Det finns ett hotell nere vid hamnen i Borgholm..Strand hotell...De har alltid ett cover band som spelar där..Mm jag vet inte hur många somrar som jag spenderade nere på Strand för att lyssna på No Tjafs..Och vid deras sista spelning varje år, köpte jag rosor till dem som jag gav..eller snarare la på scenen för att jag själv inte vågade ge dem... Mmm det var tider det... men för att komma till det jag skulle berätta egentligen..De spelar som sagt den 30 maj på birka...Och då kom jag på värsta iden..Klart att jag ska fira min födelsedag där...;) Hur bra är inte det minsann..Men sen vill jag ju ha med mina vänner också..Tyvärr måste man betala själv men jag hoppas att det är några som kommer att göra mig sällskap i alla fall;) *blink blink* besök gärna deras hemsida på www.notjafs.nu...Och  Och tänk på mig;)


Med det mina vänner så vill jag säga tack och hej för denna gång...


Zanna Cowboy hatten Andersson


Bifogar också en bild på hatten och mig dock inte tagen i fredags;)

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards