Zannaa

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Zanna - 10 februari 2009 09:00

Ja då var det tisdag..vad ska man säga..Kom till jobbet för en stund sedan..Har inget att göra idag..Måste ta mig för något funderar på att ta mig an det där biljett häftet som de har bett mig att sätta ihop..Men jag vet inte riktigt vart jag ska börja..Antar att det är bara att börja i någon ände..Det största problemet är nog att det finns hur många olika sorters kort som helst..Men men som jag brukar säga skam den som ger sig..det är bara att bita i det sura äpplet;) Ja ni vet vad jag menar kanske;)


Hmm så vad ska vi skriva om idag... Är det någon som har bokat resa på birka den 30/5 än?? Det kommer att bli årets roligaste kryssning det är jag helt övertygad om;)


Ha ha såg en reklam film häromdagen där det var en kille som raggade på en tjej genom att fråga henne om hon hade facebook....;) Är personligen helt övertygad om att de har snott den från min blogg;) Det är nog inte så många som har varit med om det i verkligheten...;) För mig är det årets kommentar 2008;)


Mmm har återigen konstaterat att ärlighet varar alltid längst..Men varför är det så egentligen att det finns så många som har problem med att vara ärliga..Hur svårt är det att bara hålla sig till sanningen..Kanske är det inte lika självklart för alla vad vet jag..


Något annat som jag har tänkt på...När folk går ut och raggar på krogen..hmm vad är det för fel med att bara säga direkt vad man vill istället för att stå där och små prata om allt mellan himmel och jord ,för att det sen ska visa sig att det endå bara är sex det handlar om...

Jag har alltid haft den tron att det finns något fint i varje människa och det är det man ser inte utseendet..Jag hade en väldigt naiv men för mig naturlig inställning när jag började gå på krogen. Jag hade tron att killar pratade med mig för att de ville var trevliga inte för att de ville ragga på mig..En gång hade jag och min bästa vän en diskussion med några pinglor som vi lärde känna om just detta..jag tror vi satt och diskuterade saken i flera timmar..Hmm ha ha jag blev rätt så nerpratad när jag hävdade att det inte var utseendet som splade roll utan hur man var..Alltså det som finns på insidan..Hmm en del av mig kommer alltid hålla fast vid det...varför är det alltid utsidan som räknas och så sällan det som finns på insidan??


Med det mina vänner säger jag tack för den här gången;)


Dags att återgå till arbetet...


The one and only Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards