Zannaa

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Zanna - 2 mars 2009 19:15

Varför kan inte människan bara nöja sig med att ha kakan...?

Utan man måste både ha kakan och äta den...

Av Zanna - 2 mars 2009 19:02

Oh vad jag inte tycker om måndagar..Allt känns så tungt då...Oh vad jag bara vill vara ledig...Inte för att jag vet vad jag skulle göra om jag var ledig jämnt men ändå;) Tanken känns rätt okej..

Oh just nu har jag så mycket saker som jag borde göra..Eller rättare sagt måste göra..är det någon mer än jag som tycker att allt känns betydligt mycket jobbigare då..Jag har datakunskapen..Oh jag vill verkligen göra så bra ifrån mig men ibland har man ingen lust att plugga..oh vad jag skulle vilja vara som så många andra att ha den diciplinen på sig själv att bara sätta sig ner och bara göra en sak..Jag måste också skriva ett brev till mi corazon.. För nu har hon väntat alldeles för länge minsann men det får bli på torsdag..


Vet ni vad jag har gjort..Idag har jag varit och anmält mig på Sats så nu ska här tränas..Men jag är faktiskt nervös..På onsdag klockan 19 ska jag träffa en personlig tränare..hmm pinsamt..Jag hoppas att han ser ut som ett grotttroll och är jätte sur..Så behöver jag inte skämmas;)


Ja vad står mer på schemat..Imorgon blir det Stockholm och möte med övernattning fram tills onsdag,....


Oh en bartender berättade för mig att han hade fått stans grymmaste beställning i helgen.. Det var en gäst som hade beställt en SOFIEROI!!! ha ha ha ha ha ha ha...AAAA

För er som inte vet det så är de en av de billigaste öl sorterna som säljs på Sysytemet..

Nej mina vänner nu måste jag plugga lite men jag lovar att återkomma snart,....


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards