Zannaa

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Zanna - 11 mars 2009 21:40

MMm jag är rätt nöjd med dagen som har varit faktiskt..Känns som om jag har fått otroligt mycket uträttat..och vet ni..Jag har fått ett ett kontor;) Minsann..Och en egen fotölj som folk kan sitta i ifall att det skulle vara så att någon som behöver mig;) Det kanske är jätte töntigt men det känns som en jätte stor grej...Mitt egna kontor minsann;) Dagen har bestått av jobb, data kunskap...Och jag klarade faktiskt den där upggiften som jag var helt nipprig för..Jag hoppas bara att den är rätt..Annars vet jag inte vad jag gör med datorn..Något vi alla ska lära oss är en sak...Det beror aldrig på handhavande fel....;)


Hmm kommer du ihåg mig än...Kommer du ihåg mig än...;) Jag säger bara dansbandskanalen.se. Gör ni det, kommer ni ihåg??

Om jag ska avslöja en sak av alla jag kommer ihåg. Jag kommer ihåg min absolut första kyss....Hmm det var romantiskt minsann..Jag var kanske 13 år eller nått...Var på Öland med min moster och hennes familj..Och sen var vi på stranden en dag och där såg jag honom.. Anders.. Ha ha jag kommer aldrig glömma det..Jag skulle nog vilja säga att det är sådana minnen som man kommer att bära med sig hela livet..Det är det som får en att le i de svåraste stunderna...


Just det jag var ju och tränade idag tillsammans med min PT..Han var precis lika fräch som jag absolut inte ville att han skulle vara.Men jag tyckte nästan synd om honom...Hur många gånger per dag drar han inte det där...;) Ha ha men nu är det beach 2009 som vi siktar på...


Just det..Till min vän i alla lägen..Ostbågen (Me Love you) En USA date är ju en sådan som man ser i alla collage filmer....;) Tänk om vi ändå kunde ha det så här..Fast fan då skulle vi vara tvungna att vara cheerleders hela bunten;) Ha ha ha..


Jag läste en blogg idag som berörde mig otroligt...En blogg om en årsdag för en förlorad pappa..Det fick mig att tänka på min pappa...Mm jag får tårar i ögonen när jag tänker på det..Min pappa, min älskade pappa..Han lever och mår bra...Men under de senaste åren har han växt, kan man säga så om sin pappa...Hmm jag vet nog inte hur jag ska förklara det annars...Min pappa är nog en av de stoltaste mäniskorna som jag någonsin har mött... Han är en stark man med sina principer och sin stolhet... Men även en stolt man lär sig..Han har börjat skriva sms...Hmmm min pappa liksom..För några år sedan skulle han aldrig ha gjort det....Mmm jag vill säga till min pappa jag är stolt över att vara din dotter!


Ibland så finns det så många känslor runt omkring så man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. En del visar sorg, en del respekt, en del öppnar en del av sitt hjärta... Jag tror på och kommer alltid att göra det..I varje människas hjärta så finns det något speciellt som man ska ta vara på...


Mmm det blev känslosamt det här..Till denna blogg bifogar jag lite bilder..En på mig privat, en på mig på väg till jobbet och en som visar min fina skylt...


Dagens fråga kommer att bli: Vad är det som gör att man så lätt glömmer de som har betytt något?


Med det mina vänner såger jag

Ciao;) The one and only Z


OBS!! En liten efterlysning efter min "trogna läsare" vart har du tagit vägen?


Och ett tack till min vän roffis;) För att du är den du är;)

Av Zanna - 11 mars 2009 05:47

Godmorgon!

Vaknade faktiskt före klockan ringde idag vid kvart i fem..Jag var riktigt stolt över mig själv faktiskt;) Oh hade en så dålig dag igår..Kändes verkligen som att det inte var något som gick min väg..Men det känns bättre idag..Idag ska det bli en dag med positiva händelser;) Det ska bara hända bra saker idag;) Minsann..Usch klockan bara rusar i väg så här på morgon, borde egentligen ha fixat mig vid det här laget....

Men jag kände att jag hade viktigare saker för mig;)


Ja vad händer idag mina vänner, det blir att jobba som vanligt.. Sen ska jag hämta de sluta röka tabletterna som jag har fått utskrivna, sen till sats för att träna första gången..och nej jag får nog faktiskt villigt erkänna att jag har inte varit där en men idag så;) Jag verkligen bestämt mig nu ska här tränas..!!


Snart är det helg igen..skönt ska jobba på borgen på fredag;) Det ska bli roligt faktiskt det var ju ett tag sen jag gjorde det;)



Dagens fråga..När hade du din första date??

Aneldningen till att jag kom och tänka på det..Jag menar, har vi en första date som i USA, jag skulle vilja svara nej på den frågan..Vi bara träffas och äter lite middag kanske..Hmmm jag kanske är lite negativ nu men..Vi borde införa mer USA date!;)


Nej mina vänner nu måste jag rusa...;)

Vi hörs senare kanske..

The one and only.

Z

Bilden som följer detta inlägg är på min alldeles speciella vän!

Älskar och saknar dig otroligt mycket!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards