Zannaa

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Zanna - 14 mars 2009 15:02

Av Zanna - 14 mars 2009 13:54

Weii jag var och tränade;) Men jag vet inte jag..Jag trivs inte så bra på gymmet, känner mig bara dum när jag ser alla andra som kan och vet hur de ska göra och där går jag med mitt lilla papper och rynkar på pannan..Hmm måste göra något åt det..Det värsta är nog att man knappt vågar fråga..Varför ska det vara så svårt att fråga? Jag menar man har ju folk som jobbar på ett ställe för att man ska kunna fråga men frågar man..Nej.... Hmm dum Zanna dum;)


Kom just på världens briljantaste ide.Kanske skulle göra mig en kariär som bar blogg drottning? Mm det tål att tänkas på..Oh vad gött, åka runt i olika barer och jobba för att sedan komma hemma och skriva om kvällens händelser kanske skulle vara något;)


Jag undrar vem är du min trogne läsare;) Har funderat en del på det kanske är du någon jag känner vem vet??;)


I alla fall på tal om vart man ska gifta sig..Jag skulle vilja säga att om man älskar en annan människa av hela sitt hjärta så spelar det ingen roll vart man gifter sig utan det är känslan av att få vara varandras för evigt;) Men jag är nog kanske en romantiker.Jag skulle så gärna gifta mig i kyrkan, få gå där ner för gången i min vackra vita klänning..Så jag får nog säga kyrkan;)


Oh vad gäller om det finns jobb som passar bara män så får jag nog säga att jag tycker nog med risk för att låta lite feminiskt nu att alla borde få än ärlig chans på alla jobb..Men något som får mig att tänka lite annorlunda är nog när vi börjar att prata om styrka då kanske..Eller nej jag står för det jag tycker att alla borde få en chans att jobba med vad de vill..och sen är det ju upp till bevis om man klarar det eller inte. 


Vad är det absolut dummaste jag har gjort?? Ha ha hur kommer det sig att man symboliserar dummaste med pinsamt och galet?;)

Då är det faktiskt bara en händelse som ploppar upp, nu vet jag inte om det är så här frågan riktar sig men jag drar den ändå... Ha ha ha fattar inte att jag tänker berätta det här... Men det var efter en 30 års fest klockan var väll halv fem på morgon och det hade varit alldeles för mycket alkoholhaltiga drycker inblandade..Så kommer några tappra själar på den briljanta iden på hur man avslutar den perfekta festen..Man näckar är klart;) I den absolut äckligaste skön jag vet men vad fan;) Så alla näckar förutom lilla jag som behåller trosorna på..... Att komma i vara inga bekymmer...Men sen kom vi till den lilla detajen att man skulle ta sig upp också,...Och det är nu mina vänner nickar tillsammans och konstaterar ja hon är fan pryd...För jag vågade inte gå upp..Någon kunde se mig ju..Jag tror att det krävdes rätt mycket övertalning och över en timmas simmande innan jag tog mig upp..Ha ha ja det är nog det som jag tänker på..;)Det är nog något som jag aldrig mer kommer att göra om jag blir ju till och med generad när jag tänker på det..Usch det var pinsamt..

 Ja då var det sagt;)


Vad är det dummaste ni har gjort?? jag väntar med spänning på era inlägg;)


Med det mina vänner måste jag nog säga Ciao;)


Z

Av Zanna - 14 mars 2009 11:14

God morgon mina vänner..Även att det kanske inte är direkt morgon..Men usch vad jag är trött,och sen mår jag så illa..Hmm det är de där jävla sluta röka tabletterna..Jag hoppas verkligen inte att det ska hålla på så här i 12 veckor för då kommer man ju inte palla att äta dem..Och nu tar jag bara en imogon ska jag ta två... Ja vi får väll se hur det går;) Skam den som ger sig..


Ja borgen kvällen igår började rätt segt eller snarare jätte segt,...Vi började jobba klockan åtta och sen står man och inte gör något förrän klockan elva då det bara smäller till i baren..mm gästerna var väll okej igår men det säger ju inte att den delen av puckon som finns varje kväll inte var där;)


Kommer fram två tjejer och ska beställa två glas vatten jag serverar vattnet i plastglasen;)

- Tjejer då blir det tio kronor...

- Va det kan ju inte kosta tio kronor..

- Jodå!

Sen kommer vi till det bästa när den ena tjejen skriker

- OFFFFFTTTTTTAAA!!!! Med ljus gäll röst.

Jag svarade henne lite lugnt..

-Lärt dig ett nytt slang?;) Ge mig tio kronor för vattnet nu...

Var på jag får mina tio kronor och de knallar iväg....

Hmm pucko..


Sen har vi pinglan som kommer fram och ska handla två cider och ser ut som 12 och jag frågor henne om leg..

Hon

- Måste man ha det?

- Ehhh ja!

Suckar ljudligt, går iväg och hämtar en dam i 40 års åldern. Då kommer mamman och vill då betala för cidern..

- Eh jag kan ju inte sälja dessa till dig för att jag har ju just nekat dig för att du inte har något leg. Då kommer vi nog fan till kvällens kommenatar;)

- Nej jag har inte men hon har ju, pekar på mamman..

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH pucko! Det slutade med att hon satt vid ett bord och blängde på mig hel kvällen..men det är ingen fara jag tycker om att vara hatad;)


Sen var det en kille som tyckte att jag var så sööööt;)Söt minsann;) Mm sen ska han betala med sitt kontokort och ger mig sitt leg och visar sig vara 87:a..Ha ha ha ha en så länge kan tanten!!:)


MMm ja det var den kvällen minsann..Nästa fredag vankas det black jack på borgen, vilket brukar betyda, massa folk, bra musik och bra stämningen! Vi får väll hoppas att det fortsätter så...


Ja dagens stora uppgift blir att ta sig till gymmet..Just nu är jag någonstans mellan absolut inte och inget alls peppad! Oh vad jag vill vara som dem som tränar fem gånger i veckan utan att ens tänka på det..Fuskit minsann..Men men jag antar att det är bara att ta sig i kragen och göra det..men jag tänkte springa upp på stan en sväng först.Det är ju inte så ofta som jag får tid att göra det...


Ja mina vänner dagens fråga...Bröllop i kyrkan eller borgligt??;)


Med det mina vänner säger jag Ciao!


Eran Z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards