Zannaa

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Zanna - 22 mars 2009 11:10

Ja snart är måndagen här igen..Jag hinner knappt med veckorna längre..;) Snart är vi säkert mitt i sommaren och jag har inte hängt med överhuvudtaget.. Igår blev det inte så mycket städa av som jag hade tänkt mig men men jag få ta det i veckan istället eller något;) Ohh när jag blir miljonär så ska jag anställa någon som kan hjälpa mig med att städa..Det skulle vara så skönt att slippa allt det där.. Så ja det lär ju hända typ aldrig;) Det känns som om att dygnet borde ha flera timmar kanske dubbelt så många timmar, skulle man få dygnet att räcka till då eller skulle man bara skaffa sig mer att göra??


Idag så ska jag laga matlådor för hela slanten så att jag slipper tänka på det i veckan, det är alltid skönt att ha det avklarat..jag tänkte göra lasange, köttfärsås och feta ost fyllda biffar..Det kan nog bli någon GI rätt också så att jag får någon matlåda också;) Sen ska jag ta en promenad också hade jag tänkt... Bara det inte börjar snöa, mamma åkte från Åtvidaberg precis och sa att det snöade där... Vad fan det ska ju inte snöa nu.. Det ska ju bli vår ju;)

Mmm innehållrik blogg det blev idag känner jag;)

Mmm denna vecka kommer att bestå av massa jobb, sen måste jag försöka hinna med att STÄDA!, plugga excel och träna med..Ja vi får väll se hur det går med allt...


Har fått inbjudan till klassåterträff, det var 10 år sen vi gick ut 9:an. Tio år alltså det är nu man ska börja känna sig gammal alltså..Jag undrar om det är många som kommer att komma. Undra vad alla gör idag? Ja det kanske är rätt värt att gå endå för att ta reda på det...


Dagens fråga kommer att bli..Hur mycket förändras man under 10 år?


Men det mina vänner säger jag Ciao!

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards