Zannaa

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Zanna - 23 mars 2009 18:39

Hej hopp i stugan..Har en energi idag som jag inte riktigt vet vart den kommer ifrån men det känns otroligt skönt..Det var länge sen jag hade en sådan energi;) Har precis varit och tränat,och satt precis och kolla lite gi recept...Beach 2009 here I come..Nu ska jag sätta mig och plugga lite data för att avsluta kvällen på ett bra sätt..

Och vet ni..Jag har inte rökt sen igår kväll klockan 22.00...;) Det har gått relativt bra faktiskt..Det är klart att jag har känt ett visst sug men ja nu har jag nog gett mig fan på att starta ett nytt liv. Jag vill verkligen leva ett sunt liv nu...


Dagens fråga kommer att bli hur är beskriver man en profisionell människa??


För mig är en Profisionell människa någon som ser ordentlig ut vad gäller kläder, någon som står för vad den säger, aldrig låter sina personliga känslor spegla sig i sitt arbete, står upp för sitt företag..Ja vad ska man säga det är rätt svårt att beskriva en profisionell människa....


Idag har jag funderat en del på vad jag skulle vilja plugga efter data kunskapen, det är många som säger till mig att jag ska lugna ner mig och ta en sak i taget..Jag vet att jag i många lägen skulle behöva ta det lugnare men det är något som gör att jag inte kan det..Jag vill bara planera ännu mera. Men på något sätt känner jag kanske själv också att jag borde vänta och se vad som händer med mitt jobb.,..Om jag ska gå tillbaka till min ordinaie tjänst måste jag hitta en kurs som passar schemat lite bättre..Jag kanske skulle nöja mig med data så länge och klara av körkortet..Oh det där himla körkortet minsann det känns som om det kommer att ta en hel evighet innan jag kommer att få något körkort,...Varför ska jag vara så kass liksom..Dumma bil...


Med det mina vänner säger jag Ciao


The one and only

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards