Zannaa

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Zanna - 22 april 2009 16:50

Ohhhhh jag blir så arg..Allt jag hade skrivit försvann när jag skulle öppna en ny sida..GRRRRRRRR.... Men men jag har all tid i världen så jag börjar gärna om att skriva....morr...

Idag har det varit en dag som allt har gått motigt jag har känt mig trött allmänt loj och ofräsch...Men dagen har gått fort endå, jag har hunnit med att jobba, vara hos läkaren, schoppat, ska snart sätta mig och plugga efter att jag har skrivit den här bloggen igen;) Sen blir det lite städning som avslutning..Ja man får dagarna att gå i alla fall..Jag jobbar imorgon också sen är jag ledig på fredag frams tills jag ska upp till borgen och jobba tatto mässa...


Ett problem som jag har är att jag lätt låter mitt temprement ta över när det är något som inte går som jag vill..Det är något som jag försöker att jobba på men det är inte alltid så lätt ibland. Jag måste väll säga att det har blivit betydligt mycket bättre sen jag var yngre men det är inte bra..Jag känner mig väldigt oproffsig när det händer..Men men det är bara att ta nya tag.


Nu känns det endå rätt bra..Har precis hällt upp ett glas med kaffe och sitter och njuter av det samtidigt som jag skriver blogg..

Fille och gänget har fått ut och flyga en stund, de är bortskämda de där fåglarna..Plus att de äter på mattes tapet..Men snart ska det målas om i rummet för det ser verkligen förskräckligt ut...Gängets nya polare kommer nu varje dag och hälsar på..En av anledningarna till att han kommer och hälsar på är nog för att han har råkat hitta lite mat på min balkong;) Vad än alla påstår så är det absolut inte jag som har hängt ut den där maten;) I morse kom han vid halv fem och satt och tjöta lite..Det största problemet är nog att Fille är inte sen att hänga med...


Pratade precis med Roffis känner mig ännu gladre nu;) Tack gumman...


Kvällens fråga: hur mycket påverkas man utav andra människor?


Nej mina vänner dags att plugga..


Ciao


Z

Av Zanna - 22 april 2009 06:34

Ja mina vänner då var onsdagen kommen..Dagarna går fort..Just nu känns det som om mina dagar består av jobb, plugga, styra hemma och sen lite sömn på det..Måste nog erkänna att det inte är jätte kul varje dag..Men men det måste ju faktiskt göras det med..


Just nu er det ut som om min födelsedags kryssning inte kommer att bli av...Anledningen, två av de som ska följa med är inte 23...För att de ska få följa med måste de antingen de ha målsman med sig eller så måste vi vara en grupp på tio personer..Och är vi en grupp så måste man ändå söka dispans?! Hmm ja jag vet inte vad jag ska säga..Det är ju jätte tråkigt..Visst jag skulle ju kunna åka ändå..Men jag vill ju inte åka utan Abdullah...Så det får bli att vara hemma, Om vi inte hittar någon annan lösning..Men men jag är lika glad för det... Jag fyller ju år nästa år också... Och då är jag ju bara ett år äldre:( Hmm åldersnojan smyger sig på...


Oh har jag sagt att vi har bestämt oss för en kennel nu??;) Jag ska få en bundbebis minsann.Men det är inte riktigt dags än..Det krävs lite mer planering först..Abdullah blev jätte glad att han skulle få en liten valp att gå ut med..Han skrev brudmagnet!!;)


Jag tror att jag måste inleda ett projekt..Hitta Abdullah en flickvän;)

Dagens fråga när är man berättigad att ha ålders nojja??;)


ha en bra dag mina vänner

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards