Zannaa

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Zanna - 25 april 2009 09:47

Godmorgon mina vänner..Laddad till 1000 för en ny dag bakom baren;) Gjorde världens tabbe igår så jag vet inte riktigt om jag får kalla mig själv för restuarang människa längre..Igår innan jag skulle gå och jobba så var jag och Abdullah på stan för att vi skulle inhandla skor..Jag köpte jätte fina puma dojjor;) Oh de är verligen jätte fina.. Jag skulle vara lite nyttig också igår så jag tänkte att jagskulle ta en promenad till Borgen.På med de nya skorna och knallar i väg..Men jag kom inte långt innan jag kände att jag hade grymt ont i fötterna...Mmm slutade med att jag fick ta spårvagnen upp, hade fått tre jätte stora blåsor på hälarna och kunde inte ha skorna på mig...Så det var tur att jag har en omtänksam chef...Tack;) Jag fick jobba i hennes tofflor hela kvällen..Ohh vilken super tabbe..Så nu får vi se vad jag ska ta för skor idag..inför mitt 12 timmars pass...kan bli spännande..Dagen kommer att bli otrolig lång om det är så att jag fortfarande känner av blåsorna..


Ja mina vänner det var en kortis rapport..

Ha en kanon dag i det vackra vädret och ta en öl gör mig också;)


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards