Zannaa

Alla inlägg under april 2009

Av Zanna - 2 april 2009 18:53

Ja mina vänner idag har det varit en helt underbar dag..Nu kanske vi äntligen får vår och sen sommar...;) Det absolut bästa med denna årstid måste vara de ljusa morgontimmarna...Och sen måste jag faktiskt säga varma sommarkvällar och ute serveringar....


Idag när jag kom hem bytte jag om och tog mig en promenad på två timmar runt strömmen, det är så vackert...Jag gick bara och njöt....Vilken utsikt... Det var skönt att bara gå en sväng och rensa huvudet..Har haft en dag med mycket känslor och många olika tankar som har snurrat runt i huvudet...

Dagens fråga kommer att bli: Bär alla människor en mask?

 En mask för att dölja vem man är egentligen är...Jag tror faktiskt att det är många av oss som har en mask som är väldig lätt att använda då man inte vågar/kan/vill visa vem man själv är..Men ska man låta någon fånga en i masken??

Det får mig att fundera på hur ofta jag tar på mig min egna mask...Jag har nog gjort det några gånger för att dölja mitt sårade inre, för att alla ska tro att jag mår precis som jag brukar..Men det var länge sen nu..Tror jag..ja det tål att tänkas på..Kanske är man någon annan än den man egentligen vill vara?


Jag har fått frågan ganska många gånger nu....Så jag tänkte att jag skulle försöka svara på den..

Varför skriver man egentligen blogg?

Nu vet jag inte om jag är rätt människa att svara på den fårgan, kanske är det någon av de som har blivit kända på sina bloggar som skulle svara..Men jag skriver blogg för att jag tycker om att göra det. För mig är det ett sätt att rensa alla tankar som jag i huvudet och för att det är roligt...Inte för att jag vet hur många det är som egentligen är intresserade av vad som försigår i en stackars 25 årig Zannas huvud men ändå;) Det är ändå ett bra sätt att bara få skriva av sig..Och vet ni en annan anledning till att jag skriver..Kanske att något utav det jag skriver kan få andra att tänka till vad vet jag...


Helgen kommer att bestå av...Ja vad ska vi säga..Jobb..Lördagen kommer att spenderas uppe på borgen, och kvällen till ära är det bosnisk fest..Återkommer med rapport.....Bartender bloggaren på uppdrag;) Söndagen kommer att bli som vanligt tvätta, städa och laga mat..Lika spännande som vanligt och sen är det dags för en ny arbetsvecka..Som abslout inte kommer att vara lika rolig att gå till...Denna vecka har jag faktiskt känt mig otroligt inspirerad och glad över att gå till jobbet..Men men det är väl bara att hänga i antar jag..


Men söndag är också en dag som jag strävar efter...Då har jag varit rökfri i en vecka!!!! Håll tummarna allihopa...När jag har varit rökfri...peppar..peppar..i två veckor tänkte jag att jag skulle unna mig något...Fast jag vet inte vad....;) Hmm jag måste fundera ut något..Vad tycker ni??


Nej mina vänner dags att göra det sista rycket för dagen...


Puss och kram

Z


Av Zanna - 2 april 2009 04:52

Godmorgon mina vänner... Jag hinner inte skriva så mycket just nu, men jag lovar att försöka återkomma ikväll...Jag är så trött idag..Hoppas på att man kommer att piggna till under dagen....


Dagens fråga..Varför ska det vara så svårt att förstå andra människor?


Ciao

 Z

Av Zanna - 1 april 2009 07:16

Godmorgon mina vänner... Här kommer en liten hälsning från jobbet..jag kom precis..Har varit uppe sen klockan halv fem;) Känns skönt att man är vaken innan ens tupp fan har vaknat;) Men det är vackert att åka till jobbet nu när det börjar bli lite ljusare..Har man tur så ser man solen gå upp...

Snabb uppdatering..tatuerings tid är bokad till den 11 maj..Status på cigaretter på fyra dagar O. Känner mig lite stolt över mig själv...


Dagens fråga kommer att bli när vet man att man har försökt tillräckligt??


Med det mina vänner säger jag Ciao så länge!


The one and only Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards