Zannaa

Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Godmorgon!

Av Zanna - 5 maj 2009 05:46

Usch är som vanligt otroligt trött vid den här tiden..Undrar lite varför man överhuvudtaget måste gå upp idag..Känner inte alls för det, och om jag ska vara ärlig just nu har jag ingen vidare lust att jobba heller för den delen..Men men det är jag nog inte ensam om..Så det är väl bara att häva i sin en kanna kaffe och forstätta till jobbet för att dricka ännu mer kaffe och hoppas på dagen går fort;)


Oh jag var så arg igår när jag skulle lägga mig..Här har jag kämpat med den här förbannade power point presentationen..Ursäkta att jag svär..Och sen när jag väl ska skicka den..Ja då är den för stor för att skicka över via mail,,Ohhhhhh så nu måste jag väl lägga över den på en skiva för att sen kanlla upp med den till komvux..Har jag tid med det kanske?? Morrrr....


MMMM rykten i alla ära..Men visst är det kanske så..Att ett rykte består av en människas lilla åsikt som folk har förstorat otroligt mycket... Jag tycker det är rätt spännande hur en tjej och en kille kan ha suttit och pratat med varandra, någon ser det och sen går det från mun till mun, och till slut ja då har man nog haft sex sju gånger om och är på väg att skaffa barn..Eller ja you name it. Nej rykten är något som går fet bort i min värld. Är det något som ni undrar över så är ni mer än välkommna att komma fram och fråga mig och jag ska mer än gärna svara på eran fråga.


För att svara på en fråga (weii jag tycker om att få frågor här på bloggen).. Sommelier.. Jag ska bara plugga en fristående kurs till att börja med. Jag har alltid haft en liten hemlig dröm om att utbilda mig til sommelier för att sen jobba med det ett tag..Men som så mycket annat så har jag lagt det åt sidan..Men jag tänkte att jag skulle börja med en liten kurs först för att se hur det känns och om jag klarar av det;)


Min trogne läsare Välkommen tillbaka..Har undrat vad du har tagit vägen..Mmm vad ska man säga, jag är en dålig människa som ljuger så där i telefonen;) Men idag hade jag faktiskt tänkt att snöra på mig träningsskorna, men vi får väll se;)


Nej mina vänner dags att börja dagen.

Ha en kanon dag!


Z


Skickar med en låt som i alla lägen kan göra mig glad;)

 
 
Ingen bild

Mia

5 maj 2009 13:12

Hej igen...
Missade att skriva vem kommentaren var ifrån tidigare... Bara så du vet... Ha de!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards