Zannaa

Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Tisdag kväll

Av Zanna - 5 maj 2009 20:14

Ja det var den tisdags kvällen det eller dagen får man säga..Tar ett glas vin och väntar på att GI lasangen ska bli klar;) Hoppas att den blir god..Beach 2009;) Det blev ingen träning idag...Övningskörde istället..Mitt tålamod vill inte riktigt vara med..Jag vill ju ha ett körkort nu.....

Men men det är bara att hänga i och öva..Men imorgon så måste jag verkligen gå och träna känner mig som en ja jag vet inte..Vad känner jag mig som..En Chocklad boll med grädde på typ;) Men det brukar gå över med lite träning...


Jag var på ett möte tillsammans med Abdullah idag..För första gången fick jag se lite av hans inre..Tack för att du litar så pass mycket på mig och låter mig följa din väg..Och Abdullah..Du förtjänar att jag är stolt över dig! Jag älskar dig! Alla begår vi misstag i livet. Så länge man har viljan att ändra sig så förtjänar man respekt.! Och har man viljan så kommer man också att klara vad det än är man vill ta sig igenom...

 Ge aldrig upp!


Det krävs otroligt mycket för en människa att blotta hela sin själ, får man den tilltron så måste man ta vara på det och vårda det ömt. Jag tror inte att många människor vågar att visa sitt inre..Ens innersta tankar och känslor är det sällan någon som får vara med och dela.


Dagens fråga, har du någon gång blottat hela din själ?


Min fråga får mig att undra om jag någon gång har gjort det..Måste nog fundera på det men jag tror att jag nästan kan säga nej. Jag är för rädd för att göra det...Jag vet inte riktigt varför..Kanske är det för att jag inte vill att någon ska tycka synd om mig vad vet jag. Oj det blev djupt....


Nu är det bara en uppgift kvar på datakunskapen och sen är det provet som gäller..Hoppas på att det kommer att gå bra...


Nej min avänner..

Ha en kanon kväll..


Z


 
 
Ingen bild

Mia

6 maj 2009 09:53

Hej. Såg att min kommentar inte hade kommit med,frågan var om du o killen som det svallras om är singlar båda två? Är ni det så tycker jag ni ska strunta i ryktet.... Är ni inte det så är det kanske lite trist för då är ju fler parter inblandade. Sköt om dig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards