Zannaa

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Zanna - 7 maj 2009 05:18

Ja mina vänner här sitter man vid köksbordet och känner sig allmänt konstig i huvudet..Sov dåligt i natt och är vaken innan ens tupp fan har gått upp... Eller föresten när vaknar tuppen någon som vet?? Måste kanske ta en studieresa till någon bonde och undersöka saken så att man kan ha belägg för det man säger..Kanske har tuppen varit vaken i flera timmar, vad vet jag. Men jag tycker ändå att jag är uppe tidigt;)


Torsdag..På dagens schema så står det utbildning...Mm det ska bli jätte roligt samtidigt som jag nog är lite nervös..Det var ett tag sen jag höll i en utbildning, tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör?? Jag hoppas att jag är tillräckligt påläst i alla fall och att det ska flyta på bra...


Efter jobbet, hem och byta om inför kvällens uppdrag med pinglan..Och med kvällens uppdrag med pinglan..Vi ska vara restuarang under covers;) Det ska bli jätte kul...Sen så blir det hem och stupa i säng antar jag...;) Ja det blir en lång dag som jag har framför mig, men jag tror att det kommer bli en rolig dag.


Dagens fråga. har man bättre sex andra gången än vad man har första??


Vi hade en discussion om det för inte så länge sen, där i alla fall jag hävdade att det alltid var bättre andra gången..Och i det här menar jag då andra gången man har sex med en person. Jag menar den första gången brukar ju alltid vara lite lätt fumlig man vet inte riktigt hur man ska bete sig eller vart man ska ta vägen och allt det där..Inte för att jag är någon direkt expert på ämnet men det är en uppfattning som jag har. men sen å andra sidan så kan man ju känna sig jätte trygg i varandra första gången och då går allt hur bra som helst...Men lösningen på det hela borde ju bara vara att man hoppar över den första gången och går direkt på den andra;)


Weiii fick igår reda på att det ligger en födelsedags present gömd här hemma..Min födelsedags present....Mmm jag tycker inte om att veta sådana saker...Jag menar hur nyfiken blir man inte..Jag fick också reda på att jag aldrig skulle hitta den..Hmmm är det ens värt att leta..Kanske;) Oh det är ju jätte länge kvar tills jag fyller år..Måste kanske leta lite i alla fall...


Lite status uppdatering..

Rökning: Sådär.....

Träning: Kommer säkert att få ett nytt samtal i helgen..Men nästa vecka lovar jag;)


Ja mina vänner..Dags att göra sig iordning för dagen...

Ha en kanon dag....


Just det..Mia: Ryktet som går, är otroligt jobbigt. Jag har väntat på att någon ska komma fram till mig och fråga men det är ingen som  har gjort än. Jag antar att det är bättre att prata bakom ryggen. Så jag hoppas att ryktet bara ska försvinna.....Vi båda har någon vi bryr oss om hemma!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards