Zannaa

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Zanna - 11 maj 2009 19:41

Just det..Kom att jag glömt svara på din fråga Mia! Förlåt....

Ja vad säger han..Det får jag nog ta och fråga honom;)

Han är en stark person som står upp för sina värderingar och för vem han är så jag tror nog att han struntar i vad folk säger faktiskt.


Mer frågor;)

Av Zanna - 11 maj 2009 19:16

Hallå där mina vänner..

Tyvärr blev det ingen tatuering idag, tatueraren var sjuk, men jag fick en ny tid imorgon så jag håller tummarna att han har blivit bättre tills imorgon;) Ser verkligen fram emot det, ska bli jätte roligt....


Helgen passerade förbi lika fort som vanligt, hägnde nog inte med riktigt känner jag;) Jag var ju på klassåterträff från 9:an..Ja vad ska jag säga, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag tyckte inte att det kändes som om det var tio års sedan vi sågs.. Visst en del hade utbildat sig, en del skaffat barn m.m Frågan, har du barn? Hängde ständigt tyckte jag..

Låt mig fråga,inte för att jag har något emot barn..Men är det, det enda som räknas när man är 25 år..Om man har barn eller inte?

Jag tycker faktiskt inte det, jag vill hellre leva mitt liv nu...Jag förstår dem som har barn att det är väldigt speciellt och att ens barn är den enda stjärnan som lyser på himmeln!;) Det förstår jag..

Men jag är 25 år( okej snart 26) och har fyra undelater! Duger jag endå??;)


Sen har jag en sak som vi faktiskt måste prata om! Inte för att jag är kräsen men maten som vi fick på stället vi var, ja det var bland det värsta jag har ätit...Klassåterträff och allt

Kvällens meny.

Toast Skagen.

Fläskfile med potatisgratäng.


Hmmmm jag vet faktiskt inte riktigt var jag ska börja...En toast skagen är för mig , en schysst skiva bröd, krämig skagen röra med lite lätt räksmak.

Inte en en tiondels formfranska med rinnig räkgegga som smakar enbart PEPPAR!!! Jag kände inte ens vin smaken på vinet jag drack tack vare den fina vitpeppar aromen jag hade i munnen....

Sen så ska vi inte prata om det kokta smaklösa köttet med den köpta potatisgratängen som inte ens var varm..Jag var tvungen att jaga tjejen i servisen som jag förstår inte ville vara ute bland gästerna och stå upp för den där maten...

Jag när jag väl fick tag i henne..

-Ursäkta skulle vi kunna få lite salt..?

-MMMM Jag ska se om jag har något..

Ehhhhh Va?

- Okej, när du ändå är på språng kan du kanske ta med lite peppar också, om det nu är så att du har någon kvar??


Katastrof måste jag faktiskt säga, men inte för att jag är kräsen;)


Hmmm ja vad händer i veckan? Jobb, borgen fredag kväll..och sen vin kväll med tjejerna....;) Ska vi ha en eller två bag in box??;)


Magdis? Hur var efterfesten? jag hade velat vara med;)


Ja mina vänner.. Ibland känns det som om allt jag gör fel..Varför ska det vara så svårt att lyckas på jobbet?

Ibland vill jag bara ge upp...

Men men bara att ta nya tag;)


Dagens fråga.... Är det regnbågen som får ens ögon att glittra, eller är det gnistorna från ögonen som får regnbågen att synas??


Med det mina vänner


CIao


Av Zanna - 11 maj 2009 05:32

Godmorgon mina vänner..

Måndag morgon..Men jag känner mig faktiskt rätt så pigg..Hmm det måste vara något konstigt med det här.Kommer säkert en trötthets bomb sen...

Idag ska jag tatuera mig;)

Det ska bli så spännande..Återkommer i eftermiddag;)


Ha en bra dag


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards