Zannaa

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Zanna - 12 maj 2009 20:39

Nu är den gjord! And me love it!

Jag vet inte riktigt om det är riktigt okej att visa den på bild...Jag är ju pryd;)

Vi hörs imorgon;)

Ciao...


Kvällens  fråga är... Vad ska en tatuering betyda för dig?

Av Zanna - 12 maj 2009 05:13

Det finns inget som slår doften av en nybryggt kaffe, har sagt det förut;) Varje dag tänker jag att jag inte ska dricka så mycket kaffe men det blir nästan aldrig så... Jag vet, jag är en människa med dålig karaktär vad gäller kaffe!


Ja vad har dagen att erbjuda, jobb hela dagen, är inte jätte pepp för att jobba, är man det någon dag? Sen ska jag förhoppningsvis få min tatuering, hos Calle på Lucky 7;) Mmm hoppas att det blir fint;) Jag var inte så nervös igår men jag är nog lite nervös idag i alla fall..Men jag tror att Abdullah skulle följa med så att det borde ordna sig...


Sitter här i köket klockan är 05.19 och dricker kaffe, utanför fönstret lyser solen,.... Det får mig att tänka på sommar minnen?

Dagens fråga, vad är erat bästa sommarminne?

Oh det är ju svårt att bara välja ut ett..Just i denna stund ploppar ett upp...

Det är Augusti fest här i Norrköping, jag och Dali och en uteservering och väntandes på Poodles;) Ha ha precis när de ska börja spela, ja då öppnar sig himmlen och häller flera liter vatten över oss;) Tänk er ett fullsmockat torg med massa partyglada människor, ett band på scenen med massa med energi, de har en hit, och ingen kan annat en refrängen;) ha ha ja det var rätt roligt..men jag har nog fler..Ska ta dagen att fundera över det..Återkommer...

Ha en bra dag mina vänner...


Ciao


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards