Zannaa

Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Jahopp då var det onsdag

Av Zanna - 13 maj 2009 18:59

Onsdag nu igen..Är det bara jag som tycker att dagarna går alldeles för fort?? Fast å andra sidan så närmar det sig min fördelsedag..Hmmm Önskelistan...Hmmm en hundvalp;)

Inte för att det är någon ide att önska sig det men jag försöker i alla fall...


Varför sprider man ett rykte om två stycken människor som är gifta undrar jag?? För mig är det en gåta men uppnbart så går det eftersom att rykten fortfarande existerar...Om det nu ligger en sanning bakom ett så kallat rykte så är det väll upp till den/de människorna att leva sitt liv ingen annans. Så det så.


Bilden som följer detta inlägg är en bild på min absolut favorit klänning..;) Ville bara visa upp den lite..Den får så sällan komma ut;)


Ja nästa vecka vid den här tiden så är jag på väg på personal fest med borgen..Vi vet inte vart vi ska utan kommer förmodligen att få reda på det när vi väl är på väg..Förhoppningsvis....;)


Dagens fråga... Hur kommer det sig att man kan ha sex med en människa men inte kan tänka sig att ha ett förhållande med samma människa??


Ciao!


Z

 
 
Ingen bild

Mia

14 maj 2009 15:18

Fin klänning!!! Håller med dig om att det är upp till var och en hur man vill leva sitt liv...
Ta hand om dig...

 
Ingen bild

Liza

14 maj 2009 21:45

Ååååh,den klänningen är så fin!Å du är så fin i den!Jadu,dom dära ryktena...Fan va de sprids,är lite trött på firman faktiskt.Eller dom som sprider ryktena.Men det viktigaste är att dom som står en närmast vet hur det är...Kram på dej

 
Ingen bild

Trogen läsare

14 maj 2009 22:07

Först: du klär verkligen massor i den där klänningen! Jättesnygg på dig! Sen är det så att den som bär klänningen också gör mycket! Stilig!
Om man sprider rykten om två människor som är gifta är det ofta bara av illvilja eller ren avundsjuka. Eller så är man helt enkelt elak! Om folk bara kunde sköta sitt och inte ha så förbannat mycket bekymmer om andra skulle det bli en mycket bättre värld. Jag har varit med om skvaller som har förstört så fruktansvärt mycket för andra! Vidrigt är det enda ord jag kommer på som beskriver det! Fy fan!
Det där med att kunna ha sex med någon utan att ha ett förhållande är nog rätt så vanligt tror jag! Är jag fördomsfull om jag säger att killar har lätt för det än tjejer (jag är ju kille själv så)? Har bara den känslan d.v.s att killar tar lättare på sex än tjejer fast det är ju naturligtvis olika från person till person? Eller?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards