Zannaa

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Väkte tuppen och gjorde mig en kopp kaffe;)

Av Zanna - 28 maj 2009 05:04

Torsdag redan, veckorna går verkligen jätte fort..Snart semester, okej kanske inte så fort ska inte ha semester försen i Augusti så att det är ett tag kvar kan man säga..Satt och kollade å resor häromdagen , det finns så många vackra platser att resa till... Men vi får la se vart det bär av...

Igår var jag ju och gjorde dataprovet, hmm hur gick det.?! Jag tror att det gick bra, men man vet ju inte kan ha gjort en del slarv fel men men vi får se hur betyget ser ut den när det kommer.

Jag har tänkt en på en sak..Hur länge påverkas man av vem ens ex träffar?? Jag menar alla har vi ju säkert ex, men när blir man inte längre påverkad av att exet träffar en annan tjej? Hmm konstigt det där. Nägot som jag tror att jag skulle kunna skriva en hel roman om är hur tjejers beteende ändras när de träffar en kille och speciellet när de träffar ens ex...Något som jag alltid undrat hur svårt kan det vara att bara gå fram och säga, jag träffar/är intresserad..you name it, ja då är ju det ut världen. Det är något jag kommer att fortsätta förvånas över, ärligheten verkar försvinna mer ochmer. Vad är det för värld vi lever i då??


Det  var samma sak som jag sa till en, när vi diskuterade det här tyktet som går. Jag ifrågasattse varför hon inte bara hade kommit till mig och frågat hur läget låg?

Hon undrade då varför jag vill att hon skulle komma till mig och säga det? Ehhhh what. Sen säger hon att hon skulle bara känt sig dum om hon gjort det... Ja jag säger då det...


Just det jag har några frågor att svara på (tycker om frågor)


Till min nytillkommne tyvärr så är jag upptagen. Men måste säga att jag är helt imponerad av att du väljer att fråga om man är singel eller inte;) Det är inte många som gör idag utan kör bara på som ångvältar..All creed till dig!;)


Till min trogne läsare..Jag skulle vilja hävda att 12 är nog max gränsen för att få skicka någon att ragga åt än..Så jag håller helt med dig min vän...


Ja då är det bara tre dagar kvar då....26 år..Konstigt att inför varje födelsedag så börjar jag fundera på vad jag egentligen har gjort det här året, har jag gjort tillräckligt för att vara nöjd? Hmm total åldersnoja...


Med det mina vänner önskar jag er en kanon dag...


Ciao

Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards