Zannaa

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Zanna - 6 juni 2009 13:51

Kanske att det skulle bli första raden på en låt...Eller nej kanske inte...


Jahopp igår stod det lite grillning på schemat..Efter det så traskade jag och min vän neråt mot Harrys;)Ja det var ju ett tag sen man var ute..Ibland känns det som att det har gått år emellan gångerna man har varit ute...Även om det förmodligen bara var några veckor ...;)


Inne på dansgolvet, inne i ett av båsen, sitter ett grovhånglande par i typ 50 års åldern...Sweeet;) Senare på kvällen efter att bänkat oss på uteservingen får vi reda på att personalen på psyk har personal fest....hmm okej?!;) Och vilka är det grovhånglande paret om inte Överläkaren och undersköterskan på avdelningen....Och sen kommer vi till det absolut bästa de båda är gifta och då inte med varandra!!! Ställer då en fråga till dem om vad de anser om otrohet, de svarar med att ge varandra en tungkyss... hallååååååå eller!!!!


Så mina vänner vad drar vi för slutsats av detta?? Att man egentligen inte kan lita på någon? Vare sig man är gift eller inte?

Vad är det som gör att man går över gränsen till att vara otrogen??

Är det för att man har ett liv hemma som man egentligen är rätt nöjd med men att det är något som fattas?

Eller är det för att man rädd för att ta steget ifrån sin trygghet, och väljer då att både ha kakan och samtidigt äta den.

Eller är det kanske bara så att man söker en bekräftelse, en bekräftelse på att man faktiskt är attraktiv?

  

Diskussionen om otrohet kommer nog aldrig att ta slut:.Så vi kommer nog att kunna diskutera i alla evighet...


Med det mina vänner säger jag Ciao!!


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards