Zannaa

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Zanna - 12 juni 2009 17:47

Jahopp då var det fredag igen..Dagarna bara går och går knappt så att man hinner med faktiskt men det är bara roligt..Kom hem igår ifrån min tripp till Götet och lite landslags fotboll...Jag blev faktiskt väldigt positivt överaskad...Trodde inte att jag skulle tycka att det var så roligt som det faktiskt var...;) Mitt konstaterande..Jag är faktiskt fortfarande en rätt dålig fotograf men men som jag har sagt förut skam den som ger sig...


Göteborg är verkligen helt underbar stad..Och vet ni..Jag såg en kändis och nej då menar jag inte Zlatan eller någon av de andra grabbarna..Utan Henke i No Tjafs;) Ha ha han hade inte förändrat sig ett dugg sen jag såg honom sist..Fortfarande lika söt;) Föresten...En undran..Någon som har sett dem spela någon gång??


Något som jag har funderat på de senaste dagarna..Hur kommer det sig att tjejer har så mycket lättare att snacka skit om varandra en vad killar har..Eller är det så att killar snackar lika mycket skit bara att vi tjejer inte vet om det?


Dagens fråga kommer att bli..Snackar killar lika mycket skit som tjejer om varandra..? Om inte vad beror det på?


Jag är så trött på att man inte bara kan säga vad det är man stör sig på istället för att snacka bakom någons rygg..Får för mig att allt skulle vara så mycket lättare om man bara var ärlig..Eller skulle man kanske såra flera människor genom att alltid vara ärlig. Hmm ja det tål att tänkas på

 verkligen...


Tänker också på människor som någon gång har berört på något sätt, de minns man alltid, de får en speciell plats i ens hjärta. På ett eller annat sätt så blir man rätt som det är påmind... Jag tror att man förvarar dessa människor i små fack i sitt hjärta och någon gång ibland så tar man fram dessa minnen;) Kanske ler man, kanske frågar man sig fortfarande varför allt blev det som det blev? Ibland kan jag tänka på dessa människor och undra vad de gör idag och kanske fundera på en fråga som jag skulle vilja ställa..Jag vet kanske inte vad jag skulle vilja ha för svar på de olika frågorna men ibland skulle det vara skönt att bara ha svar på frågan;) Kanske låter luddigt men men;) Jag ställer mig återigen vad är det som gör att en människa tar den där speciella platsen i ens hjärta??


Ängnar också en tanke till den 16 åriga tjej som blev mördad av jämnåriga..Vad är det som händer i världen?


Med det mina vänner säger jag Ciao!




Av Zanna - 12 juni 2009 17:45

Sverige- Malta 4-0

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards