Zannaa

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Zanna - 15 juni 2009 18:48

Hur hinner man egentligen med allt det som ska göras i det vardagliga livet...? Det undrar jag minsann....Känns som om det alltid är något man inte hinner med eller något man väljer att vänta med..Kanske om man ska skulle ha några fler timmar på dygnet..Skulle det bli bättre då? Tror snarare att man skulle skaffa sig mer att göra...Men men livet ska vara innehållsrikt sägs det väll;) Tyvärr hänger väll inte kroppen med i alla snabba vändningar..;) Midsommar närmar sig stormsteg, vädret är som vanligt sådär;) Egentligen så tycker jag inte om högtider som midsommar det känns som om alla är jätte oroliga för vad de ska göra och har jätte höga förväntningar på vad som ska hända..Själv tycker jag att det funkar lika bra att grilla hemma på balkongen;)


Ryktet..Hmmm ja  det där ryktet hur är det med det egentligen? jag har inte hört något så att jag hoppas att det har lagt sig. Tyvärr är det ju inte bara mig ensam som ryktet har drabbat men jag tror som jag har sagt förut att den andra inblandade är tillräckligt stark för att ta sig igenom detta...


Annars så är status på rökning sådär..Det är ju synd att säga att man är rökfri..men en dag så..Kanske efter sommaren..Jobbar på att trappa upp mig inför träningen...Jag är nog i alla fall en av sats bästa kunder..;) Ha ha bara betalar;)


Dagens fråga...Hur vet man vad som är rätt och vad som är fel? Känns det?


Med det mina vänner ciao.....


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards