Zannaa

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Zanna - 17 juni 2009 17:53

Ja mina damer och herrar då var snart onsdagen förbi..Det slog mig idag att dagarna bara rinner iväg..Och snart är det dags att gå på semester och sen är det nog dags att gå tillbaka till den gamla tjänsten.Om allt går som jag tror så kommer jag att gå tillbaka direkt när jag kommer från semsetern men det är ju inget som är klart än. Det känns som om det är ett bra avslut på hela vikariatet att avsluta det innan ledigheten..Och vad känner jag inför det?? Hmm jag har nog lite delade känslor inför detta måste jag säga..Men men jag är inte den som är den jag är glad att jag har ett jobb och jag trivs jätte bra så inte för den saken;) Men man har ju fått sett en annan typ av arbete och det är klart att man börjar tänka... Undrar kanske lite varför vikariatet inte blev förlängt det...1. Det behövdes inte 2 Jag har helt enkelt inte gjort tillräckligt bra ifrån mig....


Hmm hade en väldigt intressant sms konversation i natt, med någon som är mig kär;) Ha ha..Tidigare igår så hade jag diskuterat bröllop och middagar..Och allt som hör det till.. Det har att göra med att jag är bjuden på bröllop i augusti och sen börjar tankarna flyga iväg på matsedlar och viner och jag vet inte allt;) Kanske är man lite arbetsskadad i alla fall;) I alla fall sms konversationen...


Jag "Kommer du ihåg de där chocklad svanarna vi serverade på ett bröllop"

Vän " Antar att du menar maraäng"?

Jag " Nej chocklad"

Vän "Maräng"

Jag" Nej chocklad, de var ju bruna liksom"

Vän " Antar att du menar bröllopet med han som ville sätta dig"

Jag " Ehh ja det kanske var då"

Vän " Ja men då var svanarna av maräng"

Jag " Chocklad"

Vän " Nej"


Ha ha denna sms konversation utspelade sig från klockan 23.00 till klockan halv fem i morse..Men några sömnpauser..Man kan väll kanske dra slutsatsen att vi inte kom fram till något..;)


Med det mina vänner


Ciao!

Z

Av Zanna - 17 juni 2009 06:17

Känner mig lite lätt stressad så här på morgonen men men det ska nog ordna upp sig under dagen förhoppningsvis;)

För att svara på en fråga: Nej gumman jag tror inte att jag har glömt att berätta något för dig;)

Ja vad har dagen att erbjuda massa jobb, sen hem och ta hand om stryk tvätten tror jag.;) Känns ju så där roligt, ungefär lika roligt som att berätta det...


Sömnproblem, hur frustrerande är inte det...Ínte för att jag har det;) Men vad gör man hela nätterna för att fördriva tiden? För att ligga och vända och vrida på sig brukar ju inte hjälpa..

Shit nu brände jag wok grönsakerna också..Hmm varför förberder man inte matlådan dagen innan??


Ja mina vänner efter denna givande blogg säger jag Ciao!


Ha en kanon dag

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards