Zannaa

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Zanna - 3 juli 2009 15:47

Ja mina vänner har varit sängliggande i en vecka på grund av denna förbannade hosta... Usch men nu börjar den att släppa så nu är jag förhoppningsvis på benen igen..Hade i alla fall tänkt att jobba imorgon lördag;) Ska ut och åka lite tåg..hoppas på att jag slipper att känna mig som en nybörjare..Det kanske är så att man har glömt bort hur man gör;) Men men förhoppningsvis så ska allt falla på plats... Svaret på frågan om jag får behålla den tjänsten som jag har idag..Så är svaret tyvärr nej, efter semestern så kommer jag att återgå till den tjänst jag har i botten..Jag ser faktiskt fram emot hösten, det känns verkligen som om det är mycket saker på gång och det tycker jag är jätte roligt;)


Dagens fråga...Är svaret jag vet inte, ett svar som luta mer åt ja eller nej hållet?

Jag upplever det som att just frasen att man inte vet oftast betyder att man inte har något annat att säga..Kan det vara så att istället för att inte säga någon så säger man jag vet inte...

Jag tror att man egentligen har svaret det är bara att man måste gå in i sitt inre och lyssna på vad hjärtat säger..


Nästa vecka blir det att ta tag i det här med träningen känns som om man har lagt det åt sidan alldeles för länge..Konstigt även att det är man själv som tar beslutet att inte gå till gymmet så får man ändå ett jätte dåligt samvete för att man inte har gått dit..Nej nästa vecka ska jag ändra på det;) Minsann;)

Längtar också till hösten av en annan anledning borgen drar igång;) Den 11 Septemeber så  står Lasse Stefanz på scenen igen....;) Weii;)


Ja mina vänner med ett löfte om att blogga snart igen så säger jag Ciao!

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards