Zannaa

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Zanna - 9 juli 2009 18:15

Det regnar och regnar himmlen är grå, men inom mig där är känslan blå;) Gissa låt??


Ja nyss hemkommen från jobbet..Usch vilken dag får man väll lov att säga antar jag...Jag har nog varit blöt hela dagen tror jag.. Usch jag tycker inte om regn, men vem gör det...

Ni vet den där känslan, när det känns som ens hela värld bara snurrar.Hur kommer det sig att det finns människor som kan få ens värld att snurra bara genom att kanske bara skriva ett litet sms? Funderar på vad det är som just den här personen gör för att få ens värld att bara vända sig..Det är konstigt hur vissa männniskor egentligen kan påverka en;) Kanske är det bra att man har just sådana människor runt omkring än som gör att i de värsta stunderna kan man ändå le...:)

Jag är tacksam för att jag har sådana människor runt omkring mig.. Man behöver egentligen aldrig göra något speciellt..Utan bara finnas där...

Det får mig att tänka på att det är inte det stora som gör det utan bara det lilla..Många människor önskar sig världen..Jag önskar mig att få vara lycklig..Vilket jag också är.. Men det behövs inte så mycket för att få mig lycklig...Jag är lycklig för att jag har vänner som bryr sig om mig tillexempel..Hur det än är , på vilket humör jag än är så finns de där..Det är en av sakerna som gör mig lycklig...

Jag tror att en av de bästa sakerna som man kan göra i livet är att ta vara på de erfarenheterna som man bara får genom andra..Jag är så tacksam för att jag har gått igenom det jag har gjort i livet, träffat de människorna som jag har träffat...Just för att de har delat med sig av sina erfarnheter och jag har kunnat lära mig av dem...

Jag tror inte på att vara egoistisk, man måste kunna finnas för andra, glädjas med andra..Så fort man blir ego det är då man förlorar...Man drar nit lotten liksom...


Till Mia; Jag hoppas att det blir ett lyckat grill party och att vädergudarna är med dig;) Och nej jag har inte gått ifrån min tjänst men sakta men säkert återgår jag till min gammla tjänst..Och när jag kommer tillbaka från semestern så kommer jag att till 100 procent vara tillbaka på min gamla tjänst...


Hmm ja som jag har jag lite delade känslor för att gå tillbaka...Men det finns de som gör det värt att kämpa;) Tack för att ni finns..


Med det mina vänner säger jag

Chao!

Z



Vid närmare efter tanke lägger jag upp lite bilder som kan bidra till sommarkänslan;)

Av Zanna - 9 juli 2009 06:37

Klockan ringde klockan fyra i morse...Så man kan säga att jag är lagom seg..Står på jobbet och är redo att åka iväg till Gävle för att sen komma hem i eftermiddag..Oh jag var så arg igår hade skrivit en jätte lång blogg och sen så bara kan jag inte spara den..hmmm morr....Men men det är väll bara att göra ett nytt försök antar jag;)


Bara fem veckor kvar tills semestern....Känns som en evighet men jag håller tummarna för att tiden ska gå så fort som möjligt... På semesterplanen så står en utomlands resa, ej bestämt vart än...Samt ett bröllop;) och nej det är inte mitt eget..;) Men jag har ett problem..Jag måste hitta en klänning..Oh varför ska det vara så svårt..Men jakten fortsätter...


Vissa människor har svårt att prata om känslor, man liksom bara sluter sig som en mussla..Jag pratar helst inte om vad jag känner..Vill aldrig såra någon...

Dagens fråga..Hur får man en mussla att öppna sig utan att ta sönder den?


Min vän ostbågen gav mig ett gott skratt igår, när vi faktiskt konstaterade att flipp flopps inte alltid är det bästa för fötterna;)


Ha en bra dag mina vänner..


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards