Zannaa

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Zanna - 15 juli 2009 17:51

Ja mina vänner mitten av veckan, det händer ungefär ingenting på jobbet och jag är bara frustrerad jag måste ha något att göra...Imorgon ska jag åka lite tåg så det kommer att bli en bra dag imorgon förhoppningsvis;) Peppar peppar får man väll säga..Jag ska tydligen ha lite medåkning av chefen också..Måste säga att jag är lite nervös..Man vill ju faktiskt vara bra på det man gör och man vill att andra ska tycka det också..Men det ska förhoppningvis gå bra;) Håll tummarna för mig...


Oh imorse när jag satt och läste höll jag på att sätta kaffet i halsen..Mitt i tidningen ser jag min förra chef...Och han ska bli tv kändis;) Jag är jätte glad för din skull Pelle, du är bäst! Så den 3 Augusti så ska jag bänka mig framför tvn;)


Funderar över hur konfronterar man människor på bästa sätt?? Man är ofta rädd för att säga till människor runt omkring en vad man egentligen känner och tycker..Men jag tror inte att man ska vara det jag tror att det egentligen handlar om att säga det på ett bra sätt.. Tänka på vad det är man säger och vad man vill förmedla..Eller vad tror ni? Men jag måste säga att jag tycker att det är svårt att göra allt sådant, konfrontera, prata om något som man tycker är jobbigt, ifrågasätta ja  allt det där.. Grunden ligger nog i att jag inte vill att någon ska vara arg på mig eller besviken.

Dagens fråga: Sårar man eller hjälper man någon när man ställer den mot väggen?


Med det mina vänner så säger jag som en av de som betyder mycket för mig..


Med gastronomiska hälsningar


Z


Föresten idag damp den ner i brevlådan...Lasse Stefanz nya skiva Truck Stop!;) De har gjort det igen;) Klockrent!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards