Zannaa

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Zanna - 16 juli 2009 18:54

Lägntar verkligen efter semester nu...Jag viiiillllll!;) Men men det är bara några veckor kvar sen så..Fyra veckors härlig semester..Jag tror dock att jag inte är ensam om att längta efter semester;) Eller vad säger ni..

Funderar över om man alltid kan sätta ord på vad man känner... Man känner massor med känslor varje dag men kan man beskriva dem i ord? Jag kan bara prata för mig själv..Men jag kan känner massa känslor varje dag som säkerligen alla gör..Men om jag skulle beskriva dem med ord så betvivlar jag att jag skulle kunna göra det i alla lägen...


Dagens fråga kommer att bli kan man alltid sätta ord på sina känslor?


Ja du ostbågen vad betyder egentligen gastronomiska hälsningar;) hmmm jag får nog googla på det och sen återkomma;) Men det låter väldigt läckert;)


Under nästa vecka hade jag planerat att besöka restuarangen Hagdahls kök  i Linköping;) Det ska verkligen bli jätte spännande..En gammal chef till mig som driver det..Jag tror att det kommer vara helt outstanding..Hoppas självklart att jag ska träffa på stjärnan själv...Men man vet ju inte i dessa semester tider...


Helgen närmar sig med stormsteg men jag tror att den kommer att vara över lika snabbt..Händer så mycket i helgen så jag kommer nog att ha fullt upp... Abdullah blir ju ett år äldre denna helg;) Hmm snart kan jag väl inte kalla honom för lillebror längre..Eller jo...Han kommer alltid att vara min lille lillebror;) Puss hjärtat mitt...


En tanke slår mig att alla människor har en tungt lastad ryggsäck med sig genom livet som man har fyllt med saker som hänt i livet..Kanske är det bra erfarenheter eller så kanske det är mindre bra..Försöker att tänka det har hänt har hänt och man måste lära sig leva med det och ta lärdom av det..Man måste nog tänka så om man inte ska gå under om det är så att man har måmga dåliga erfarenheter med sig...Självklart så kommer man aldrig att glömma, det sitter som etsat i sten och rätt som det är så blir man påmind om det på ett eller annat sätt....


Gör en efterlysning efter min trogne läsare..det var länge sedan jag hörde något från dig;)


Med det mina vänner säger jag...


"Jag ångrar ingenting, jag har valt mitt sätt att leva"


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards