Zannaa

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

I betraktarens ögon

Av Zanna - 21 juli 2009 18:41

Hallå dina vänner...Oh detta otroliga sommar väder man vet ju knappt vart man ska ta vägen eller vad säger ni? Skit väder måste jag nog faktiskt säga...

Oh idag ska jag få övningsköra i nya volvon..Hmmm måste säga att jag är lite nervös jag vill ju inte förstöra den..Men men jag hoppas att det ska gå bra...Håll tummarna för mig...

Ja helgen sprang förbi i en rasande fart..Hela lördagen ägnades åt Abdullahs födelsedag..Först kommer släkten på dagen och sen var hela grabb gänget här och drack massa öl och åt tacos..Måste säga att det var länge sedan jag såg ett såg en sådan sammanhållning i en grupp..Undrar för mig själv om jag någonsin gjort det;) Men det var helt underbart att se faktiskt... Vinnaren av kvällen måste i alla fall vara Christophers lille son..Åtta år och ägde oss alla får man nog säga..Jag har en diskussion med honom om vilken nivå man spelar på guitar hero..

Jag: Jag klarar inte ens den lättaste nivån...( Här tror jag att han nog inte förstår engelska)

Han: Du menar Easy...

Va....ÄGD! Oj oj vad jag skrattade samtidigt som jag faktiskt kände mig slagen av en åttaåring..men men den bjuder jag på;)


Har ni någon gång fått en komplimang och tänker då för er själva...Hmm va inte har jag fina händer ex.... Ofta när jag får en komplimang om mitt utseende så förstår jag inte att det är mig personen i fråga pratar om..Hmm  konstigt det där..Jag tänker alltid att någon säger att jag är söt för att vara snäll osv...Vet inte varför jag kan ta en komplimang för vad det just är. En komplimang...Kanske är det så att vad som är vackert eller inte ligger i betraktarens ögon...


Skickar med en av mina favorit låtar av Mark Anthony idag..Jag vet inte kanske har jag skickat med den förut;) Men jag älskar den..Kanske för att den låten fick mig för några minuter att mig som den enda tjejen i hela världen.. Det var en sepciell person som sjöng den för mig..Och i det ögonblicket så stannade hela världen...;)


Minnen är något man alltid kan bära med sig och som ingen kan ta ifrån er så ta vara på eran minnen;) Och plocka fram dem den dagen när ni behöver ett leende på läpparna;)


Dagens fråga..Vad är det som gör att andra människor mår bra av att göra andra människor illa?


Med det mina vänner säger jag


Ciao

Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards