Zannaa

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Zanna - 7 september 2009 19:32

MMm då var ångest dagen avklarad..Hmm det kändes inte så mycket bättre än vad jag hade trott..jag vet inte riktigt vad jag känner men det känns som om jag vill göra något nytt...Lära mig något nytt, utvecklas bara;) Men sen kommer man just till den frågan som min okände läsare skrev..Vad är det man egentligen vill göra??


Dagens konstaterande kommer i alla fall bli att jag är verkligen urkass på matte..Jag har ju börjar läsa matte på distans..Och ja vad ska jag säga..Jag är värdelös....Men men det ska nog ordna sig hoppas jag...Håll tummarna..Det är dags att ta tag ordentligt i det här med körkort också..Nu har till och med min minsta kusin;) Klarat körkortet....Lite avis är jag måste jag säga men men..jag tycker faktiskt att det är svårt att köra bil..Kanske är det så att jag vill lite för mycket...


Jobbade ju säsongspremiär på borgen i fredags..Jag har längtat minsann..På scen: Mats Bergmans..Antal gäster ca: 400...

När jag står i baren så kommer nog ställets yngsta kille fram till mig..Född 90..Jag frågade honom om leg..Han grymtade lite men visade sen sitt leg... Varpå han senare frågar...

- Ursäkta mig men hur gammal är du?

- Hur gammal tror du att jag är??

- Ska jag vara elak eller snäll??

- Hmm kör på den elaka versionen..

-26....

- Japp det stämmer..(mutter mutter, så du tycker det är gammalt snorunge?;)

Kvällen går och när klockan börjar närma sig ett så kommer han fram igen och frågar då..

- kan inte jag få ditt nummer?

-Eh va?

- Ja ditt nummer?

- Hmm sa inte du förut att jag var gammal?

- Va när sa jag det?


Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... Det slutade med att han gav sig själv ett löfte om att han skulle få det nästa vecka på Lasse Stefanz...;)

Ja jag säger då det..


Dagens fråga..är man alltid den man utger sig för att vara??


Var på kryssning förra veckan och då av en händelse råkade jag träffa på de här killarna...Gissa band??


Med det mina vänner Ciao!


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards