Zannaa

Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Dumma helg...

Av Zanna - 27 september 2009 09:46

Usch denna jobbarhelg var inget rolig..Jag dubbel jobbade igår..Först Gävle fram och tilbaka och sen Borgen...Bosnisk fest..Hmm jag säger då det..När jag står ute och torkar bord i slutet av kvällen ställer sig en tjej på litet runt bord och tycker att hon ska dansa på det..Jag ber henne att gå ner ett flertal gånger och hon bara ignorerar mig..Sen kommer en av hennes egna lansmän och hon hoppar ner direkt..Ohhhhhhhhhhhh jag blir så arg...Varför måste det vara så...??


Mina vänner det blev bara ett kort inlägg idag måste rusa...

Dagens fråga hur kommer det sifg att vänner utnyttjar varandra?


The one and only Z

 
 
Emma

Emma

27 september 2009 09:55

Låter som ngt jag inte ens skulle orka med, vet inte om jag hade kunnat vara tyst *s*
Har själv jobbat i helgen och är sjukt trött, jobbar faktistk fortfarande..

Jag tror att man "uttnyttjar" varandra alltid på bra sätt, ett givande och tagande.. Men sen ibland går man över gränsen och när man tillåter en vän att göra det så blir det lätt en dålig vana.. Man måste nog sätta stopp för det på en gång.. Det är tråkigt att det ska behöva bli så!

ha en bra dag!

http://babesontour.blogg.se

 
Ingen bild

Trogen läsare

27 september 2009 11:57

Stackare - jobba inte ihjäl dig! Livet är så mucket mer än jobb! Eller hur? Fast Borgen gillar du ju verkligen trots att du får stå ut med så många konstiga och respektlösa typer. Fast de allra flesta som är där är väl hyens lr? :)

Din fråga idag - om jag bara hade svaret på den. Förstår mig inte på att "vänner" gör så men så snart jag märker att de funkar så "fasar jag ut" vår "vänskap". Riktiga vänner står för vänskapen i alla lägen och utnyttjar definitivt inte sina vänner. Man(jag) brukar märka den egenskapen ganska snabbt och då är det bye bye som gäller för min del!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards