Zannaa

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Helgen är över...

Av Zanna - 28 september 2009 02:18

MMm vad ska jag säga denna helg var en av de värsta jag har varit med om..Eller när jag tänker efter 180 timmar på två veckor under julborden på trädgårshotellet var nog faktiskt värre... Men det var också en av det bästa händelserna jag har varit med om i mitt liv... Jag tänker ofta tillbaka på den tiden när jag jobbade till 200 om inte mer...Men jag var alltid lycklig..Nu vet jag inte vad jag är...Jag mår bra..Men kroppen mår inte bra..Många kanske tänker att det har med allt jobb och göra, men jag vet inte det är ju det jag tycker om...Funderar ofta på vad det är jag ska göra med livet...


Jag tror jag vet...Men vi får se om drömmen kommer att bli sann kanske är det så;)


Funderar över varför det är så svårt att förstå människor som står en nära..


Dagens fråga kommer att bli...Om man älskar en människa varför är man ädd för att släppa in den??



Till min trogne läsare..Dansar du till dansband??

Vill också välkomna i min nya pippis familj Anastasia och Apollo!

 
 
Ingen bild

Trogen läsare

28 september 2009 07:36

Har haft den där känslan du har många gånger. Tänker på det där att jodå jag gillar visst att jobba men det känns ändå inte rätt på nåt sätt. Skitsvårt att sätta fingret på exakt vad det är som fattas är fel. Jag vet faktiskt inte. Har inget bra svar på det. :( Har även jag funderat på vad jag ska göra av livet. Fast det har blvit att jag stannar kvar i gamla hjulspår. Bekvämt och bra men är det vad jag vill? Hmm....
Varför är man räfd att släppa in en människa man älskar?
Är det för att man inte vill att den personens bild av en skall förändras negativt? Är det för att man inte vill "belasta" med ´det som tynger en?
Svårt svårt! Egentligen borde det ju vara självklart att släppa in den som står en närmast. Eller?
Om jag dansar till dansband? Nja det tror jag inte! :) Why?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards