Zannaa

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Zanna - 14 oktober 2009 00:58

Ibland så önskar jag att det fanns en brunn där man kunde få svar på alla frågor som man hade...Ibland känns det som om man aldrig kommer att få svar...På egentligen inget speciellet men ändå... Hur vet man egentligen hur man ska göra med allt? Hur vet man när det är dags att släppa tjurskalligheten och fakiskt bara prata... Jag skulle vilja säga till någon om du fortfarande läser min blogg jag skulle faktiskt vilja prata och förstå....


Idag känns det som om jag har massor med frågor..Som jag både själv tänker på och som jag har hört andra ställa...Så att jag bara kan få ur mig frågorna... Hoppas på att någon kan svara..;)


1. Hur vet man när det är dags att släppa taget?

2. Hur vet man när någon älskar?

3. Hur vet man när någon bara vill ha sex?

4. Hur vet man vad man ska göra med livet?

5.Hur vet man när man betyder något?


Några av frågeställningarna som finns i både mitt och andras liv ska tilläggas..  Jag kan bli helt galen själv när jag får dessa frågeställningar för jag vet inte om det finns något svar på dem så jag ber om hjälp


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards