Zannaa

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Måndag

Av Zanna - 9 november 2009 06:01

Usch tiden går så fort att man inte hinner med..Tyckte precis att det var onsdag men sen har helgen bara försvunnit..Jag tror att nästa gång som jag reflekterar över tiden då är det redan januari 2010..Känns som om jag har tagit på mig lite för mycket under November-December men det ska nog gå det med..Skam den som ger sig..


I familjelivet kan man säga just nu att det mesta känns jobbigt och ansträngt..Vad jag än gör just nu så blir det inte rätt emot mig själv eller någon annan...Sen när man helt plötsligt får ett oväntat besök, så betyder ju inte det att det gör saken bättre..Det finns personer som just nu blir drabbade som egentligen inte har med saken att göra..Man råkar bara leva under samma tak som mig..Det gör ont i hjärtat när jag tänker på hur mycket han måste stå ut med...


Hur mycket måste man egentligen ställa upp för sin familj?? Finns det en gräns för hur mycket man ska behöva ta??


I lördag var jag och jobbade på Bishop..Shit vilket drag det var..Det gick i ett fram till klockan tre..Man kan säga att man verkligen fick bekänna färg..;) Usch jag hade så ont i mina fötter när jag skulle gå hem så jag trodde att jag knappt skulle ta mig hem...


Veckan som kommer, Ja vad ska man säga den kommer verkligen att gå i ett..Jobb som vanligt måndag till fredag..Ska hålla utbildning, jag hoppas verkligen inte att jag har glömt bort hur man gör.har en förberedelsedag idag..Men jag måste säga att jag faktiskt är rätt nervös...Men det ska nog gå bra förhoppningsvis...


Sen är det fredag, först jobba lite tåg, sen hittar ni mig på Borgen tillsammans med Jannez som ska spela.. Lördags kvällen ska jag spendera tillsammans med Magdis;)


Ja det var den helgen..


Hur kommer det sig att killar som är ute i ett gäng hela tiden måste hävda sig på olika sätt...? Jag serverade ett bord i lördags som när jag kom diskuterade högt och tydligt vem i gänget som skulle få ligga ikväll, eller i morgon eller i veckan eller hur det nu var??;) Och när de märkte att jag faktiskt inte brydde mig så mycket så började de ganska snabbt att prata ställningar istället jo.. Kvällens konstaterande, missionär ställningen är bara för amatörer??;)


Med det mina vänner säger jag Ciao..


Z

 
 
Ingen bild

Ostbågen

9 november 2009 17:02

Ojoj,det verkar va mycket nu gumman...Utbildningen kommer gå skitbra,det där kan du när den väl drar igång!Hör av dej om du behöver prata av dej lite ;) Puss å kram

 
Ingen bild

Mia

12 november 2009 15:23

Hej hej...
Håller med om att tiden rusar iväg, men jag tror det är för man ständigt har något att göra. Tänk de som kanske inte har ett jobb eller ingen fritids sysselsättning, tiden måste gå i snigelfart. Nä, då har jag det hellre fullt upp o låter tiden gå fort. Hur har det gått med utbildningen, kom du ihåg det du skulle?
Sköt om dig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards