Zannaa

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Zanna - 16 november 2009 19:18

  



Hello I´m back...Vet att jag har varit lite dålig på att skriva den sista tiden men det är så mycket nu....Undrar faktiskt helt allvarligt hur jag ska klara ut allt ibland... Kanske kommer jag att göra det kanske inte vem vet;) Ibland så känns det som om man går på en väg som aldrig kommer att ta slut...Problemens väg....Kom på mig själv idag att säga..

- Nej dax att gå till nästa jobb...

Och jag skulle inte ens jobba, jag skulle bara hem till mitt vanliga liv... I allt jobbigt ibland känner jag bara för att le. Jag ler för att det aldrig tar slut...Hur mycket ska en syster/dotter egentligen stå ut med?? Det kan jag undra ibland....


Idag ska jag fråga två frågor.

Dagens fråga 1, Hur vet man när tårarna är äkta?

Dagens fråga 2, Hur vet man att man tolkar blickarna rätt??

 

Helgen var bra.. Min magdis var här minsann;)Men idag känner jag mig förkyld och har ont i ögonen men men, jag klarar mig alltid..

Magdis ska ut och resa minsann, sen har hon tagit massa fina bilder så jag ränker skicka med en bild på min vän idag;) En bild som är precis så jag ser henne...


Med det mina vänner...

Ciao

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards