Zannaa

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Nyårslöften...

Av Zanna - 30 december 2009 16:10

Ja mina vänner...Det börjar närma sig 2010...Hur firar ni eran nyår?? Vad har ni för nyårslöften??

Hmm det här med nyårslöften kan man fundera mycket över tycker jag..Många säger att man inte ska lämna några nyårslöften för att man aldrig håller dem...En del lämnar nyårslöften...Jag är nog en av dem som avger nyårslöfte..Jag strävar alltid efter att hålla dem men om sen det blir så det får tiden utvisa... Jag har ett par stycken som jag vid 12 slaget detta år kommer att avge;) Men det kanske är bäst att jag håller dem för mig själv i fall det är så att jag inte lyckas hålla dem;) Jag kan avslöja ett av mina nyårslöften kanske och det är att jag kommer försöka skriva mera blogg..Dels för att jag mår bra av det och dels för att jag tycker om att se att det är några som läser den... Och är tacksam för det..

Jag hoppas att det nya året ska skapa nya möjligheter och att jag ska få vara med om massor med spännande saker..Och att min familj och mina nära och kära kommer att få ett helt underbart år...


När alla helgdagar är över så ska jag söka till den omtalade utbildningen..Jag är faktiskt väldigt nervös över det..Tänk om jag inte kommer in..Jag bad en som står mig mycket nära och som jag har jobbat för i många år och skriva ihop något som lite hjälp på vägen..Och det gjorde han..Jag blev så rörd att jag grät..Jag visste inte att  han tyckte jag var så duktig..Det kändes som om jag inte förtjänade det... Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att jag kommer in så jag ber er att hålla tummarna för mig;) Jag behöver nog all hjälp jag kan få...


Man lär sig saker varje dag...Vi tar allt för mycket här i livet för givet...Glöm aldrig att en dag kan allt vara borta..Lev dagen efter bästa förmåga och var väldigt noga med att tala om för dem ni tycker om hur mycket de betyder för er..Jag tror att det är otroligt viktigt att man gör det...


Dagens fråga: Finns människan som du tror är han/ hon som får din värld att snurra??


Jag tror på att den människan finns..Den människan som bara behöver visa sig så snurrar det..Du förlorar talets förmåga och står bara och ser ut som en 4 åring på julafton... Jag tror att utan den här människan så slutar man att sträva efter att vara lycklig...


Med det mina vänner säger jag Ciao...


" Du är anledning till att jag känner mig levande"


 
 
Ingen bild

Mia

30 december 2009 23:24

Hej.. Gott nytt Zanna! Hoppas du får en underbar nyårsafton.. Jag lovar att hålla tummarna för dig angående din utbildning, men undrar, vad är det för utbildning? Du kanske inte vill avslöja det men jag känner ändå att frågan är fri... Håller med om att man ska leva för dagen. Man vet aldrig vad som händer eller vem som rycks ifrån en, jag lovar, jag vet!! Kram...

 
Ingen bild

Ostbågen

3 januari 2010 17:30

Å mitt löfte är att bli bättre på att kommentera din blogg! :)
Du betyder mycket för mej,jag är glad att ha dej som vän!KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards