Zannaa

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Zanna - 6 januari 2010 01:08

My baby you... En av de vackraste låtarna jag någonsin har hört..Kanske är det för att en gång så fick jag den tillägnad mig...Har ni hört den?? Jag tror att jag hade den med på bloggen för ett tag sen...Vad tycker ni att den symboliserar??


Hörde en massa med rykten idag..Undrar fortfarande hur man ska veta vad om är sant och inte??

Vi alla berättar vad vi har hört och vad vi tror är sanningen men hur mycket av det vi berättar vet vi är sant??  Många gånger kan en historia som vi tror oss veta är sant bli så mycket värre än vad de egentligen är... Jag har själv varit där... Där folk har trott sig veta men historien i sig är kanske inte så sann som alla tror sig berätta den..Förstår ni vad jag menar??


Jag är härmed inskriven på körskolan..Jag hoppas att jag kommer att klara av att ta det här körkortet målet är att göra det innan jag fyller 27...Jag vet att det inte är en dag försent men bättre sent än aldrig...


Imorgon ska jag sätta mig för att skriva ihop ansökan till utbildningen till sommelier..Jag är så nervös..Jag tror så mycket på den här utbildningen...Jag tror att ska jag lyckas så är det inom något som har med det att göra..Men tänk om jag inte klarar det eller passar för det..Ni må tycka jag är nipprig men jag är nog det...Självfötroende säger alla...Jag undrar när hade man det??


För att berätta något roligt...

Jobbade på borgen i lördags... Fick den stora äran att stå i korven den sista kvarten.. det kommer fram ett par...Han beställer fyra korv...

Hon- Varför ska vi ha fyra korv? Ska du äta tre??

Han- Nej två var är klart...*blink*

Hon-Nej vi tar tre korvar.. En till mig och två till dig..Jag föredrar att spara min andre till senare!!

Och vad gör killen jo han står helt omvedeten och tar senap på sina korvar...

Ja jag säger då det...



Dagens fråga: Hur hittar man tron på sig själv??


The one and only Z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards