Zannaa

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Hemma;)

Av Zanna - 13 februari 2010 03:24

Nu är det helg minsann..Okej kanske några timmar senare än alla andras helg har börjat men thats life...Kvällen har varit bra..Jobbat bar på borgen och på scenen Zekes...Måste säga att det är ett gäng med begåvade grabbar..Jätte duktiga verkligen..De har nog en ljus framtid att se fram emot..

Kan komma på mig själv ibland att undra hur det egentligen är att stå där på scenen och känna att det är så många som tycker om det man gör..Kommer nog aldrig att få uppleva den känslan eftersom jag varken har röst eller andra sådana talanger..Men det måste vara en häftig känsla eller? Kanske någon kändis kan lämna en kommenatr om hur det känns??:)


Det är något speciellt med att jobba på ett ställe som spelar majoritet dansbands musik. Man ser allt på ett annat sätt än om man bara skulle stå på en nattklubb och jobba..Det är häftigt faktiskt;)


Funderar lite över hur man vet att man har nått sin egna gräns...När vet man att det räcker liksom..?? Oftast så tror jag att man bara kämpar på..Kanske bara för att överleva...Om ni förstår vad jag menar?? Jag tror att om man varje dag kände efter hur man mådde och så vidare så skulle man efter ett tag bara ge upp..Jag tror på att leva för att ta sig igenom dagens händelser..Det som händer sen det får man helt enkelt ta senare...


Tänkte på en annan sak...Tror man att desto mer man skriker desto snabbare får man service eller hur funkar det egentligen?? Ohhhhhhhhhhhh


Dagens fråga...Vad är egentligen ett kvart i tre ragg?? (vem fan kom på det liksom)

Med det mina vänner


Ciao!


Z

 
 
Lars

Lars

13 februari 2010 04:45

Måste säga att du verkar vara en intressant och fin person som jag skulle vilja lära känna mer =)
Så om du kunde skriva en kommentar i min blogg eller adda mig på msn.
illy2k@live.se så skulle det vara bra =)

Kram

http://illy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ostbågen

23 februari 2010 12:12

Gumman...Du kämpar på du!Jag tror man känner när man nått sin gräns...Och jag tror att man biter ihop ett tag,eller bara "kör på som vanligt"men i längden håller det ju inte.Så småningom får man nya krafter igen och orkar se lite längre fram,och faktiskt se fram emot saker ;) Typ en tjejhelg med hattar! xD
Puss å kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanna - 13 oktober 2018 16:43

Oj vad det var länge sen. Var inne på skoj för att se om mitt användarnamn fortfarande fanns.. Och det gjorde det :) Fler år senare.. ...

Av Zanna - 27 september 2016 18:58

Det var länge sedan jag var inne här, trodde faktiskt aldrig att jag skulle logga in i igen. Mycket har hänt sedan sist och väldigt ont gör det. Anledningen till att jag är idag är helt och hållet mitt fel. Att tycka synd om sig själv gör ingen nytt...

Av Zanna - 9 mars 2016 14:12

Nu var det så där länge sen igen. Egentligen så vet jag inte vad jag ska skriva. Igår fick jag reda på att jag inte kommer få förlängt på grund av att jag har varit borta så mycket, sjukskriven. Jag tycker det är orättvist och blev väldigt besviken...

Av Zanna - 28 februari 2016 08:40

Av Zanna - 20 januari 2016 14:26

Oj det var länge sen. Saknar att skriva av mig men det blir liksom inte av. 2016 är här och man sätter upp massa med mål, för att sen inse att man kanske inte har klarat av hälften av dem. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta år är mitt år...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards