Zannaa

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Zanna - 17 februari 2010 17:23

Känner mig lite lätt stressad just nu men men det ska förhoppningsvis gå över inom kort;) Eller något jag vet inte..Känns som om jag har hur mycket som helst att göra och att det aldrig tar slut... Jag tycker att det är roligt att det hela tiden händer saker och att jag får vara med om så mycket..Men i och med allt detta känns det som om jag ställer högre och högre krav på mig själv att jag ska prestera bättre, bli bättre ja vad vet jag..När man har hölga krav på sig själv tror jag att en dag kommer man märka att man inte klarar av allt det man har tänkt ioch då blir slaget hårdare men vad vet jag.,...


På fredag ja då ska större delen av Borgens staff ut och äta gott och dricka lite vin kanske kan bli spännande;)


Dagens fråga: Vad är den perfekta frågan??


The one and only


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards