Zannaa

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Zanna - 25 februari 2010 18:45

Hallå där mina vänner...

Jag hoppas att allt är bra med er därute i kylan..Själv har jag legat hemma några dagar känns inte riktigt som att kroppen vill vara med..Men nu har jag vilat den minsann..


Ostbågen: Du kommenterade minsann..Tack;)


Kanske är det så att man kan ta sig igenom mycket , men att man ibland kanske måste blicka framåt för att se vad framtiden har att ge...

Som till exempel tre tjejor i cowboy hatt ute på vägarna..jag ser fram emot det....;) Glöm inte jag fxar hattarna....


Så vad erbjuder helgen..

Fredag: Jobb på dagen, Kväll: Borgen och Scotts, vilka kommer göra oss sällskap??

Lördag: Matte plugg på dagen, Kväll, bosnisk fest på borgen..

Helgen är räddad;)


Dagens fråga: Kommer man alltid att sakna något?



Till dagens inlägg som tyvärr inte är så långt följer några bilder från i fredags när borgen personalen var ute och åt middag;)


Med det mina vänner


Z           

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards