Zannaa

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Zanna - 26 februari 2010 05:16

Ohh det är fredag minsann..Jag kanske inte har rätt att vara så glad för det, jag som har legat hemma i tre dagar...Men men det är jag ändå..Ska snart åka till jobbet och ta tag i det som jag har kommit efter med när jag legat hemma ..Sen blir det hem och vila en stund för att sen åka till Borgen och jobba där..På scenen: Scotts...Det var kul att jobba sist de var..Det var mycket folk och bra drag så vi får la hoppas på att det blir likadant den här gången;)


Oh jag satt och tittade på Blocket häromdagen och såg min hund verkligen, en sex månaders blandras schäfer och golden retriver...Den verkligen pratade med mig..Ringde faktiskt på den igår men det var redan någon som hade tingat den..Buuu...Konstigt när det kan bli så att man känner redan vid första ögonblicket att där är den..Förstår ni vad jag menar??


Frustration är ett är ett ord en känsla som jag börjar känna mig mer och mer bekant mer..kanske är det just i det läget att inte bli förstådd, eller att det är helt enkelt inte någon ( en viss person) som lyssnar på vad man säger...Man lovar en sak ena dagen och sedan upprepar man samma misstag igen typ tolv timmar senare..Konstigt det där...


Jahopp vad händer annars i helgen då?? Själv ska jag jobba som sagt och plugga matte..På söndag tror jag att det blir lite shopping...


Dagens fråga: Är känslan i första ögonblicket samma som känslan vid första ögonkastet??



Over and out


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards