Zannaa

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Zanna - 27 februari 2010 02:59

Äntligen hemma efter en kväll på Borgen..Fullt ös med mycket party glada människor...;) Jobbade bar och trivdes som fisken i vatten;) Det är är där jag trivs som bäst...Undrar lite för mig själv om jag är en uppsakttad bartender?!

Det enda jag vet egentligen är att jag gör mitt bästa, jag jobbar hårt och försöker att vara den som alla förväntar sig att jag ska vara;)


Scotts stod på scenen som jag redan tjatat om alldeles för många gånger den här veckan;) De spelade mycket bra faktiskt..Mycket fart;)De är i alla fall ett av de band som fyller Borgen med mest tjejer;)


Funderar lite på vad livet har att erbjuda härnäst..Måste nog kanske erkänna även om det nog inte är så många som förstår det..;) Ni får rätta mig om jag har fel..Men jag känner mig lite uttråkad..Jag är taggad för att göra något helt nytt nu..Vad vet jag inte riktigt...Något som har ett förslag på vad jag ska bli när jag blir stor??


Imorgon så är det ju Bosna fest som gäller på Borgen på kvällen...Hade tänkt att försöka plugga och träna lite på dagen men vi får väl se hur det blir med det..Det brukar ju inte bli som jag har planerat alltid;)


Nästa vecka kommer att spenderas på resande fot...Ska bli kul faktiskt att komma iväg lite man brukar få lite mer insperation.


En tanke som slog mig när jag stod innanför baren idag..Eller två tankar egentligen.. Oftast så ser man de här yngre killarna komma fram och spela lite halv coola i baren och beställer sedan en rosa pantern;) Det är ju oftast de som hörs och syns mest..Och ibland måste man sätta hårt mot hårt för att få dem att överhuvudtaget lyssna på vad man försöker att säga till dem..Men sen idag så såg jag en kille som kan ha varit 18 och en dag gammal kanske..Han bara stod där och väntade på sin tur..Och samtidigt som han gjorde det så hade han världens största leende på sina läppar..MMm sådant tycker vi om;) Ett sådant leende på vilken människa som helst kan ju bara få en att le själv...

En annan sak som mer blir en tanke och en fråga..Vad fan är det med killar och visa leg?? När man betalar med kort hos oss så måste man också visa leg..Men en del blir helt till sig och bara men du..Lilla gumman..Jag visade faktiskt leg när jag kom in...MMm tittar frågande på dem och säger och? Och de kan inte förstå hur vi inte kan låta dem betala med kort utan att visa leg...Hmmm vad är det för något egentligen, åldernoja, känner de sig kränkta eller vad???

En annan sak som vi lika gärna kan ta upp när vi ändå är igång..Varför har tjejer sina pengar i behån när de går ut?? Vad fan är det med det egentligen? det verkar ju bara väldigt omständig om jag får säga det själv! Så det så;)


Dagens fråga: Har man ett hävdelsebehov när man går ut på krogen?








Med det mina vänner säger jag

Over and out


God natt

Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards