Zannaa

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Zanna - 3 april 2010 02:36

Jag har faktiskt varit och gjort ett pass på Bishop, har ju inte jobbat på en vecka. Tack till mina underbara kollegor och vänner som skickade upp mig till sjukhuset för att träffa min moster. Och att jag har fått vara hemma den här veckan... Jag tror att det har gjort en stor skillnad för min familj och speciellt min mormor..

Det är märkligt att det ska behöva hända extrema saker för att det ska föra människor näramare varandra..Ska det behöva vara så?? Undrar lite över varför man inte tar vara på dem som finns runt omkring än varje dag??

Det är ju uppenbarligen sant att man måste ta vara på varje dag som om den vore det sista för att man vet aldrig vad som händer nästa dag..Tänk aldrig att det där kan jag lika gärna göra imorgon, för att det kanske aldrig kommer en morgon dag...


Tillståndet för min moster har inte förändrats... det är så frustrerande att sitta där brevid och man kan inte göra något utan bara vänta och hoppats på att allt ska bli bra..Hur känner jag mig?? Jag ska ärligt säga att jag vet inte faktiskt...Jag försöker att ta varje dag som den kommer och försöker framförallt ta mig igenom dagen..En så länge har det faktiskt gått bra. Det enda som känns är att jag känner mig väldigt nere och ledsen..Och det är väl så det är..Men vad jag tänker vet i fan..När jag väl försker att tänka på det som har hänt och händer så är jag helt tom..Är inte det konstigt?? Man tänker liksom ingenting....


Kanske är det så att det hjälper inte så mycket att tänka det är bättre att skriva av sig vad man känner...;) Det fungerar i allla fall för mig...I många lägen...


Just nu sitter jag faktiskt och ler åt voffis som tycker att när klockan är tre på natten, ja då ska man leka med bollen... Han rullar fram den till mig och sätter sig och viftar på svansen;) Världens sötaste hund....Den här hunden är minsann aldrig trött...;)


Läste något idag för att prata om något helt annat " Den som någon gång har älskat kommer alltid älska" Vad menas med det? Om man någon gång har älskat någon så kommer man alltid att göra det? Har man någon gång vågat att älska så kommer man att kunna göra det fler gånger? Eller vad betyder det??


Att älska någon, är för mig att helt blotta sin själ.. De som säger att de är rädda för att älska..Till en viss del håller jag med dem eller ska jag kanske säga..Jag förstår dem..Man kanske ska vara lite rädd för det...


Med det mina vänner--God natt


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards