Zannaa

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Zanna - 28 april 2010 17:19

Im back;) Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men det har varit lite mycket så man har varken haft ork eller lust att skriva men nu så hoppas vi på att detta vänder..Och som man brukar säga att allt ont för något gott med sig så nu hoppas jag på att en jävla massa bra saker ska börja hända mig...Vänta har det hänt än? Nope...Men men det kommer säkert;)


Lite besviken, kanske bara lite över att efter all denna tid inte en ända kommenar hmm kanske min blogg är död;) Men men jag skriver ändå för att jag tycker om min blogg i alla fall..;)

Just i denna stund är jag lite lätt tjurig..Min rygg har börjat strejka vet i fan vart jag ska ta vägen snart..Sjuk ont gör det..Jag tror att det är sviterna efter att ha jobbat alldeles för mycket i helgen.  Och kanske att jag bar lite för tungt i fredags men det kanske bara är så;) Helgen som var..Skit kul..Det var taueringsmässa på Borgen, alltid klockrent att jobba;) Stora stygga pojkar med massa tatueringar kan faktisikt vara väldigt snälla och söta;) Eller jag tar tillbaka det..De är väldigt snälla och söta;)


Det händer så mycket just nu..Känns som om den här kvällen är det första jag är hemma utan att ha något planerat på väldigt länge..Hmm anledningen..Att jag trodde att jag skulle ha tvättstugan men sen visade det sig att det inte var försen på lördag..Hmm jag fattar inte att jag jämnt ska ta fel på dag..Men jag har ju allt annat inplanerat i kalendern så något måste man ju missa...

I helgen är jag faktiskt ledig..Jag ska ta med mig Dogge och gå och titta på alla bilar som passerar på 1 maj.. Och sen en öl eller två på en uteserving kanske..För det kommer ju att bli fint väder på lördag eller hur??;)


Närsta helg är det bugg avslutning..Yeeiiii jag ser jätte mycket fram emot det..Jag hoppas att jag då kan visa upp att jag faktiskt har lärt mig något med det är ju inte säkert;)Men en sak är säkert det får mig väldigt glad så jag har anmält mig till fortsättnings kursen;)


Av allt som har hänt på sistone så har jag lärt mig en sak..Man kan inte ta något för givet..Ingenting egentligen..Du ska aldrig tänka att det där kan jag lika gärna göra imorgon..För det kan faktiskt vara så att det kommer ingen morgon dag..Eller så gör det..Och då fortsätter du leva efter samma sak,...Det där kan jag lika gärna göra, säga, uppleva..imorgon..Man ska nog kanske inte ta morgon dagen förgiven..Utan istället leva för dagen..Tala om för alla som betyder något vad de betyder, gör det du vill, kämpa för det du vill uppnå IDag..Livet är alldeles för kort för att tänka på imorgon...

Jag har bestämt mig..Jag måste ändra mitt sätt att leva och det är nu..och jag hoppas att jag kommer att kunna göra det...Att jag kommer uppnå det jag vill, att jag kommer kunna vara den männiksa jag vill vara, att jag kan vara så lycklig som jag vill vara...


Dagens fråga: Är du den människan som du vill vara?


Med det mina vänner


Ciao


The one and only


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards