Zannaa

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Zanna - 2 juli 2010 10:15

Oj det var verkligen jätte länge sen..Men vi kan ju alltig försöka göra ett nytt försök;) Saknar min blogg men tiden finns ju aldrig... Men det kanske är så att man måste börja att ta sig tid för det som gör mig lycklig..Det känns som om jag under en väldig lång tid har lagt det som gör mig lycklig vid sidan om..Förstår ni vad jag menar?? Man kör på i sin vanliga takt, klarar av de vardagliga problemen, tar tag i en del av de jobbiga problemen, ja helt enkelt tar sig igenom vardagen bara så mycket att man håller sig över vatten ytan...Men nu kanske det är dags att välja en annan bana..Ja jag får nog börja ta tag i det:)


Vad händer:

* Kämpar på med körkortet, pluggar teoari som fan..Men det måste ju vara det absolut tråkigaste som finns. Men skam den som ger sig..

* Väntar med spänning på beslutet från utbildningen, det ska komma i augusti.


Ja det är väl det som jag kämpar med just nu;)


Med ett löfte om att snart återkomma säger jag Ciao!


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Skapa flashcards