Zannaa

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Zanna - 22 juli 2010 19:56

Ja vad ska man säga dagarna går sakta men säkert framåt mot semestern, men än är det många veckor kvar innan det är dags. Det börjar att kännas nu man är liksom inte så där jätte taggad...Eller för att vara ärlig jag har ingen lust att gå till jobbet överhuvudtaget när jag vaknar men man måste ju...


Jag hade en helt underbar helg på Öland, för er som undrar;) Och för er som inte undrar så kommer jag att berätta endå;) Vi körde ner på lördags morgonen och det regnade hela vägen men det gjorde inget för att vi var ju på väg till Borgholm och No Tjafs...;) För övrigt så körde faktiskt jag fram och tillbka..Måste erkänna att jag var fan livrädd när jag körde över Ölands bron..Det är ju så högt..Men annars tror jag att jag klarade mig precis som en nybörjare ska göra..Hoppas på att kunna börja om med att försöka gå en teori kurs i Oktober..;) Men för att återgå..Vi såg No tjafs under after beachen och night beachen och det var precis som jag kommer ihåg, helt underbart;) No Tjafs Äger!

Och vet ni, de kom ihåg mig..efter så många år och de kommer ihåg mig...Mitt under spelningen också,jag fick en t-shirt;) Jag vet inte ens om jag ska erkänna det här men jag blev så glad och chockad att jag faktiskt började att gråta..Sen var det svårt att sluta!!;)

Har ni inte sett dem, se dem..;)

Återigen så blev jag påmind om att man måste värdesätta de saker som gör en lycklig i livet, vad det än är..Gör det;)


Hmm vad händer i framtiden? Vad vet jag till hösten? Hmm frågorna bara byggs på hög känns det som..Jag hoppas att jag kommer att komma in på skolan, jag vill träna med voffi. Vi börjar för övrigt våran första privat träning på onsdag, det ska bli jätte spännande..


Jag kommer att finnas bakom bardisken på Borgen om ni skulle vilja ha tag i mig på fredag kvällarna;)


Ja mer än så känns det inte som om jag vet, och det tycker jag inte om...Minsann..


Dagens fråga: Vad gör du när det som du trodde skulle finnas för evigt inte finns längre??


Med det mina vänner


Ciao


Z       

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards