Zannaa

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Zanna - 10 augusti 2010 08:24

Är det inte konstigt att man vet precis hur man ska göra med vissa saker i sitt liv, men man gör precis tvärt emot?? kan det bero på att man inte riktigt orkar kämpa så blir det istället att man väljer att ge upp och bara flyta med...? Kanske säger jag...Det är många gånger som jag blir besviken på mig själv för att jag inte klarar av att göra det som jag har bestämt mig för att göra..och istället för att göra ett nytt försök så väljer jag att bara strunta i det..Med en ekande tanke i bak huvudet " Du klarar ingenting"...Oh den där meningen hatar jag..

Nej nu är det slut med att höra det nu ska jag slutföra det jag har börjat med minsann...Så det så...


Det börjar närma sig sista dagen för ansökan på utbildningen..Så förhoppningsvis så kommer svaret snart..Jag sökte ju redan i januari så att jag behöver inte riktigt tänka på datumet;) kommer att vara helt livrädd för att öppna det där kuvertet..Har kanske redan förberett mig på att jag inte kommer in men jag hoppas ändå..det skulle kännas som en nystart på ett sätt..Som att även jag har tagit ett steg vidare..Att även jag har chansen att bli något..Förstår ni vad jag menar??


Funderar också på relationen mellan x och ny pojkvän/flickvän..Hur fungerar det egentligen??


Det får bli dagens fråga: Hur ser den perfekta x situationen ut?



Med det mina vänner


Ciao


Z


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards