Zannaa

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Zanna - 11 augusti 2010 16:57

En funktion som passar mig perfekt..Använd den nya funktionen fråge rutan;;)


Jag väntar med spänning...;)


Ciao

Av Zanna - 11 augusti 2010 08:32

Snart är den här veckan slut..Eller ja det är några dagar kvar men ändå;) sen är det bara en vecka kvar tills det är semester;) Oh vad jag längtar nu...Speciellt längtar jag efter min solstol som jag ska göra till mitt hem i två veckor när jag är utomlands..Underbart;)


Igår gjorde jag min premiär tur som förare i "rusningstrafik" som min älskade "handledare" utryckte det...Mmm okej att det var mycket bilar men jag tyckte ändå att det gick bra..Jag var fokuserad och körde på..Jag hoppas verkligen att jag ska vara redo att börja på körskolan efter semestern då att körkortet kan vara mitt snart..Det känns faktiskt som att det börjar bli dags...Jag läser ju den där förbannade teorin några gånger i veckan i alla fall..På semestern får jag plugga vägmärken;)


Idag så blir det lite träning med voffi..Vi tränar ju nu privat, eller vi har bara varit en gång och då fick vi läxa tills nästa vecka så idag måste vi träna lite..Inkallning, ja det ska bli spännande;)


Dagens fråga: De dåliga dagarna, vart hittar ni kraften??


De dagar jag vaknar och känner att jag helst skulle vilja krypa ner igen och dra något gammalt över mig, eller känner mig nere  eller ja vad det nu kan vara.......Eller när något bara känns totalt hopplöst då hittar jag min kraft i låten "jag ångrar ingenting". När jag hör den så känns det som om hela kroppen fylls men en styrka som gör att jag kan klara av att ta mig över tröskeln...Låter det töntigt??;) Det är i alla fall så jag gör, och än så länge har det funkat;)


Med det mina vänner


Ciao!


Z

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

Dagarna i Zannas liv

Ovido - Quiz & Flashcards